اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ جام آزادگان رخ می‌دهد

قضاوت بنیادیفر و زرگر برای الوند و پاس همدان

خبرگزاری فارس: داوران قضاوت‌کننده هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) مشخص شدند و بر این اساس بنیادیفر و زرگر به عنوان داوران بازی‌های نمایندگان فوتبال همدان معرفی شدند.

قضاوت بنیادیفر و زرگر برای الوند و پاس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ ‌آزادگان) از هفته بیست و دوم، دو نماینده شایسته فوتبال استان همدان تیم‌های الوند و پاس به ترتیب در همدان و تهران برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کنند.

در گروه الف این مسابقات تیم رده دومی الوند همدان که برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر رقابت نزدیکی با گسترش فولاد تبریز دارد و در هفته گذشته اتفاقات زیادی را متحمل شده و با پنج اخراجی به همدان بازگشته، به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است و روز دوشنبه 14 اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر تیم گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود.

بر اساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال موعود بنیادیفر داور وسط، قهرمان نجفی و برات‌علی مولوی کمک داور و برزو ادراک داور چهارم این مسابقه خواهند بود و همچنین نظارت این مسابقه را محمدرضا فلاح عهده‌دار است.

در گروه ب که تیم با سابقه پاس همدان در هفته گذشته با یک گل بازی خانگی، شش امتیاز خود را برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان واگذار کرده و با 13 امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد.

چند هفته‌ای است که امید طیری هدایت سبزپوشان را بر عهده گرفته است و در یکی از حساس‌ترین دیدار خود در هفته‌های پایانی به میهمانی تیم رده نهمی نیروی زمینی می‌روند.

این مسابقه ساعت 14:45 روز دوشنبه 14 اسفند ماه در ورزشگاه سرداران شهید شمیران تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور حسین زرگر داور وسط، رضا عبدوس و داریوش پیام‌مطلق کمک داور و محمدرضا ترابیان داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین به عنوان ناظر اعزامی از فدراسیون در تهران حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته بیستم و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) تیم فوتبال الوند با کسب 38 امتیاز در جایگاه دوم گروه الف و همچنین تیم فوتبال پاس همدان با به دست آوردن 35 امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب لیگ یک قرار دارند.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول