اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

برای برد به همدان آمده بودیم

خبرگزارس فارس: سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول برای کسب سه امتیاز و برد به همدان آمده بودیم.

برای برد به همدان آمده بودیم

اسماعیل سون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش فارس همدان اظهار داشت: الوند یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد.

 وی افزود: این تیم در سیرجان هم برابر ما بازی بسیار خوبی را ارائه داده بود اما ما با شناخت و آمادگی قبلی برابر این تیم قرار گرفتیم.

 سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره برد این تیم به خبرنگار ورزشی فارس گفت: برای برد الوند به همدان آمده بودیم و برنامه‌های مختلفی برای این کار داشتیم.

 وی خاطرنشان کرد: با آنالیزی که بازی‌های الوند انجام داده بودیم نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی کنترل کرده بودیم و می‌دانستیم باید از چه نقاطی به این تیم ضربه وارد کنیم.

سون درباره صحنه گل گفت: در نیمه دوم با برنامه‌ای که داشتیم می‌خواستیم به الوند ضد حمله بزنیم و در چندین صحنه از مسابقه موفق به این کار شدیم و در نهایت در دقیقه 81 روی فرار خوب محمد شادکام به گل دست پیدا کردیم.

وی درباره تیم فوتبال الوند بیان کرد: الوند تیم بسیار زحمت‌کشی است و بازی‌های بسیار خوبی را در لیگ دسته اول ارائه داده و مستحق جایگاه خوبی در لیگ دسته اول است.

 سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد: برای تیمی که نخستین سال شرکت در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند این سبک بازی و این نتایج بسیار خوب و دور از انتظار است.

وی درباره شرایط جوی همدان ابراز داشت: ما روز قبل و صبح روز بازی پیش‌بینی هوا را از هواشناسی گرفته بودیم و با آمادگی قبلی وارد مسابقه شدیم.

 سون تصریح کرد: شرایط جوی باعث شده بود دو تیم نتوانند کیفیت خوب خود را در مسابقه به نمایش بگذارند و امروز هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند بازی زیبایی را نتوانستند ببینند.

وی با اشاره به داوری این دیدار اظهار کرد: بنیادی‌فر در مسابقات زیادی برای ما قضاوت کرده و یکی از داوران خوب ما است و داوری این بازی هم مشکلی نداشت.

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره مقدار پرداخت قراردادهای بازیکنان بیان داشت: از نظر مالی تیم ما مشکل خاصی ندارد و باشگاه به تعهدات مالی خود به خوبی عمل کرده به طوری که تا این زمان هم نزدیک 40 درصد از قراردادها پرداخت شده است.

وی با اشاره به نتایج خوب گل گهر سیرجان در بازی‌های گذشته گفت: ما در کل فوتبال بسیار پاکی را انجام داده‌ایم و توانستیم آهسته آهسته خود را از رده‌های پایانی جدول جدا کنیم.

سون با بیان اینکه بازیکنان ما بی‌ادعا هستند بیان کرد: تلاش و غیرت و جنگندگی تنها راه موفقیت ما در مسابقات لیگ دسته اول بوده است.

وی در پاسخ به بومی بودن تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بیش از 75 درصد بازیکنان ما بومی هستند.

 تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان گروه الف در همدان با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال الوند را شکست دهد.

 این بازی ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

گل‌گهر با این سه امتیاز 35 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه الف تثبیت کرد.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول