اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

شکست الوند در همدان کار بزرگی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم فوتبال الوند همدان هفته‌ها بود که در لیگ دسته اول شکست نخورده بود و شکست این تیم در همدان کار بسیار بزرگی بود که ما این کار را انجام دادیم.

شکست الوند در همدان کار بزرگی بود

قاسم شهبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شکست الوند در همدان اظهار داشت: ما در نیمه اول برای حفظ و کنترل بازی به میدان آمدیم و موفق شدیم که در این نیمه الوند را به خوبی کنترل کنیم و با نتیجه مساوی به رختکن برویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: برای نیمه دوم از قبل برنامه داشتیم و در این نیمه به خوبی بازیکنان توانستند برنامه‌های کادر فنی را پیدا کنند و ما می‌خواستیم که در ضد حملات ضربه خود را به الوند بزنیم که موفق به این کار هم شدیم.

وی درباره صحنه به ثمر رسیدن گل به خبرنگار ورزشی فارس گفت: همان طور که دیدید الوند به دروازه ما هجوم آورده بود و توانستیم در غفلت بازیکنان الوند روی یک ضد حمله سریع و با تیزهوشی بازیکن خود دروازه این تیم را باز کنیم و این صحنه به هیچ وجه آفساید نبود.

شهبا درباره تیم فوتبال الوند اظهار داشت: الوند با وجود این‌که تازه به لیگ دسته اول صعود کرده اما نتایج بسیار خوب و دور از انتظاری را توانسته کسب کند و چشم فوتبالی‌ها به این تیم است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم همانند تیم بنده بسیار جنگنده و دونده هستند و با تلاش و با غیرت برای تیم خود بازی می‌کنند و جا دارد به مدیریت و کادر فنی این تیم تبریک بگویم که تیمی به این خوبی را جمع کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به داوری بازی عنوان کرد: داور بازی از نظر بنده مشکلی نداشت.

وی با بیان این‌که شرایط جوی مساعد نبود، گفت: شرایط بد جوی همدان باعث شده بود تا دو تیم نتوانند بازی اصلی خود را به نمایش بگذارند.

شهبا تأکید کرد: این بازی که دیده شد کیفیت اصلی بازی دو تیم الوند و گل‌گهر سیرجان نبود و این شرایط جوی کیفیت بازی را بسیار پایین آورده بود و در این گونه شرایط بازی کردن بسیار دشوار است. 

وی درباره نتایج خوب گل‌گهر سیرجان در نیم فصل دوم اظهار داشت: در ابتدای فصل فردی روی تیم ما حساب باز نمی‌کرد و شاید تصور می‌کردند تنها کاری که این تیم می‌تواند انجام دهد حفظ خود در لیگ دسته اول است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: تیم بنده با تلاش و غیرت کادر فنی مدیریت و بازیکنان توانست به جایگاه اصلی خود در لیگ دسته اول دست پیدا کند.

وی گفت: لطف خدا شامل حال تیم ما شد تا در این هفته‌های پایانی دل مردم سیرجان را با نتایج خوبی شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره جایگاه پایانی گل گهر اظهار داشت: دعا می‌کنیم که این موفقیت‌ها تا پایان فصل برای ما ادامه داشته باشد.

گفتنی است، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان گروه الف در همدان با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال الوند را شکست دهد.

این بازی ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

گل‌گهر با این سه امتیاز 35 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه الف تثبیت کرد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول