اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا:

رفتار صادقانه روابط عمومی‌ها ارتقای سازمانی را در پی دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا گفت: تعامل صادقانه روابط‌ عمومی‌ها با مردم در کسب موفقیت سازمانی و ارتقای سازمان‌ها نقش بسزایی دارد.

رفتار صادقانه روابط عمومی‌ها ارتقای سازمانی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، نجاتعلی سلیمی عصر امروز در همایش شورای روابط عمومی‌های شهرستان در سالن فرمانداری نکا افزود: هر اداره‌ای برای ادامه حیات خود نیازمند روابط عمومی و اطلاعات و عملکردهای مناسب است.

وی اظهار کرد: روابط عمومی یک جریان یک طرفه نیست بلکه جریانی دو طرفه است که با اطلاع‌رسانی عملکردهای دستگاه به جامعه و مردم باید افکار مردم را نسبت به عملکردهای سازمان بسنجد.

سلیمی با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌های خلاق و پویا در موفقیت دستگاه‌های اجرایی انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: حیات و زندگی یک سازمان به وجود روابط عمومی بستگی دارد.

وی گفت: روابط عمومی به عنوان آئینه تمام نمای اداره محسوب می‌شود و هر اداره‌ای که بخواهد دستاوردهایش را به جامعه معرفی کند این امر توسط روابط عمومی امکان‌پذیر است.

معاون فرماندار نکا با تاکید بر تعامل مناسب روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان بازوان روابط عمومی هستند و تا روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب به رسانه‌ها نداشته باشند؛ نمی‌توانند عملکردها را به درستی منعکس کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید ارتباط مناسب با رسانه‌ها داشته باشند.

معاون فرماندار نکار یادآور شد: روابط عمومی باید الکترونیک باشد و  در این راستا خود را مجهز به اینترنت و سایت کند و اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب و در اسرع وقت داشته باشد.

مصطفی باقری مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا نیز در سخنانی گفت: روابط عمومی یک شوق اداری و یک واحد پویا است که هیچگاه در آن تعطیلی وجود ندارد و حیات سازمانی مستلزم فعالیت روابط عمومی است.

وی ادامه داد: سازمان، بدون حضور روابط عمومی پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود و امروز در کشور کمتر سازمانی می‌توان یافت که فاقد روابط عمومی باشد.

محسن سلطانی مسئول روابط عمومی شهرداری و عضو شورای روابط عمومی شهرستان نکا نیز با ارائه گزارشی از این شورا و مشکلات موجود در روابط عمومی ادارات گفت: جایگاه روابط عمومی و مسئول آن در ادارات مشخص نیست و کار شورا را برای کلاس‌های آموزشی با مشکل مواجه کرده است.

وی خواستار نشستی مشترک با حضور مسئولین روابط عمومی و روسای ادارات شهرستان شد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی شاید در نظر برخی از مدیران کم‌اهمیت باشد و از اهمیت بالایی برخوردار نباشد، که در این خصوص روابط عمومی‌ها باید با افزایش عملکردها و ارائه مطلوب و هدفمند آن، جایگاه خود را به سازمان و جامعه بشناسانند.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول