اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

امسال سخت‌ترین سال برای مدیران اجرایی بود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار بوشهر گفت: سال 91 سخت‌ترین سال زحمت، تلاش و کوشش برای مدیران اجرایی بود.

امسال سخت‌ترین سال برای مدیران اجرایی بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمدحسن پرآور ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی دشتی ضمن تقدیر از تلاش یک ساله مدیران در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: هیچ‌کس نزدیک‌تر از شما مدیران به شرایط موجود کشور نیست؛ چراکه با مشکلات دست و پنجه نرم می کنید.

وی ادامه داد: سخت‌ترین تحریم‌ها، تهدیدها و سخت‌ترین محاصره اقتصادی در سال 91 صورت گرفت و تأکید حضرت آقا بر روی اقتصاد مقاومتی بود و مقام معظم رهبری به عنوان پیش قراول و پرچمدار نظام نکاتی را به ما یادآوری می‌فرمایند که ما در طی زمان به آنها می‌رسیم.

پرآور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند سال پشت سرهم در پیام‌های نوروزی به بحث مسائل اقتصادی توجه داشتند، اما متأسفانه بعضی‌ها از ما خیلی متوجه نبودیم و خیال می‌کردیم یک شعار فقط مربوط به اول سال است.

پرآور تصریح کرد: مردم ایران برای تحقق این حکومت اسلامی صدها شهید تقدیم کردند و حضرت امام(ره) زمانی که می‌خواستند رفراندم سیاسی را با مشارکت همه مردم انجام دهند فرمودند؛ جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

وی افزود: این حکومت جمهوری اسلامی بار معنایی داشته است و یک پدیده نو در دنیا بود و روزهای اول تصور استکبار جهانی این بود که این حکومت اسلامی که صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساقط می‌شود.

معاون استاندار بوشهر بیان داشت: آن زمان حراست از مرزها توسط ارتش صورت می‌گرفت و کشوری که ارتش نداشته باشد؛ نمی‌تواند از مرزهای خود حفاظت کند.

وی ابراز داشت: مفتخریم که در 34 سال در هوایی تنفس کردیم که حکومت جمهوری اسلامی حاکم است و این حکومت جمهوری اسلامی مردمی داشت که در دوران پیامبر هم چنین یارانی نبود که اگر بود؛ شرایط جور دیگری رقم می‌خورد.

پرآور یادآور شد: شما مسئولان پیش خداوند جایگاه ویژه دارید؛ مشروط بر اینکه قدرخودتان را بدانید و شما باید بدانید در فضایی که برای شما ایجاد شده، گره از کار مردم باز کنید واین بالاترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است و خوشا به حال مدیری که از این فرصت استفاده و گره‌ای از کار ناتوانی که هیچ پشت و پناهی غیر از خداوند ندارد باز کند.

وی ضمن تقدیر از سید عبدالمحسن هاشمی‌زاده، احمد خرم‌روز را به عنوان بخشدار مرکزی دشتی معرفی کرد.

انتهای پیام/66001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول