اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تنکابن:

مدیران بومی در غرب مازندران بکارگیری شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان تنکابن گفت: رویکرد مدیران ارشد مازندران در انتخاب مدیران شهرستانی غرب مازندران بومی نیست.

مدیران بومی در غرب مازندران بکارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، تقی پزشکی شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آبفای ناحیه تنکابن گفت: رویکرد مدیران ارشد استان در انتخاب مدیران شهرستانی غرب مازندران بومی نیست.

وی تاکید کرد: در انتصاب مدیران دوایر اداری غرب استان و به ویژه تنکابن از بومی‌ها بهره‌گیری نمی‌شود و ما از این جهت از این مسئولان گلایه داریم.

پزشکی با طرح این سئوال از حسین‌زاده مدیرعامل آبفای مازندران مبنی بر اینکه در کدام شهرستان شرق مازندران یک مدیری غرب استانی انتصاب شده است، با اعلام مراتب اعتراض خود از فرماندار ویژه تنکابن نیز انتقاد کرده و خطاب به وی بیان داشت: در زمان مسئولیت فرماندار جدید سه مدیر غیربومی به تنکابن تحمیل شد و من دو بار این مسئله را به مسئولان گوش‌زد کردم.

رئیس شورای شهرستان تنکابن در پایان گفت: با توجه به تکرار این مورد ناگزیر این معضل را در جلسه شورای اداری و مراجع ذی‌صلاح بالاتر طرح کرده و آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/86023/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول