اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم پاس همدان:

بازیکنان پاس همدان برای پول بازی نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم پاس همدان گفت: با مواجه شدن تیم پاس با مشکل مالی، با غیرت خود به همه ایران ثابت می‌کنیم که بازیکنان پاس همدان و خصوصاً ما همدانی‌ها برای پول بازی نمی‌کنیم.

بازیکنان پاس همدان برای پول بازی نمی‌کنند

مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس در فصل فوتبالی امسال با حواشی مختلف روبه‌رو بود و با این شرایط نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و بدون اگر و اما و زودتر از موعد به لیگ برتر که قطعاً لیاقتش را داشت صعود کند.

وی افزود: با تمام این مشکلات و کم‌کاری‌ها خدا کمک کرده تا چیزی را از دست ندهیم و با غیرت و شرافت‌ بازی کنیم.

بازیکن بومی تیم پاس همدان ادامه داد: در پنج هفته‌ای که در پیش‌رو داریم باید بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و راهی لیگ برتر شویم.

وی تصریح کرد: باخت هفته قبل برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان ما را تا حدی از رسیدن به صدر و قهرمانی دور کرده، اما با همدلی و اتحاد بازیکنان تیم پاس همدان و هدایت بزرگ‌ترهای تیم، 15 امتیاز باقی مانده را در این پنج هفته کسب خواهیم کرد.

تبریزی با بیان این‌که با روحیه بالایی در بازی‌ها حضور خواهیم داشت، تأکید کرد: با تدابیری که از نظر روحی و تاکتیکی از طرف کادر فنی در دستور کار قرار داده شده، این هفته تمرینات خوبی را داشتیم.

وی اظهار داشت: تقریباً همه بازیکنان با روحیه و نشاط در تمرینات حضور داشتند تا خود را برای برد برابر نیروی زمینی آماده کنند.

بازیکن بومی پاس همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر این‌که تغییر زمین بازی و انجام مسابقه در چمن مصنوعی روی نتیجه‌گیری تیم تأثیری دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: اوایل هفته با خبر شدیم که باید برابر تیم نیروی زمینی تهران در چمن مصنوعی بازی کنیم، از این‌رو با صلاحدید کادر فنی تمرینات خوبی را در زمین چمن سعیدیه همدان انجام دادیم تا برای این بازی آماده شویم.

وی متذکر شد: امیدواریم با اتحادی که در بین بازیکنان سراغ داریم بتوانیم از تهران با سه امتیاز کامل برگردیم و با امید بیشتری در هفته‌های پایانی پیگیر مسابقات باشیم.

تبریزی در مورد مسابقاتی که در عمان برگزار شد و به همراه تیم ملی در این رقابت‌ها حضور داشت، گفت: در این مسابقات با صلاحدید کادر فنی تیم ملی در سه بازی مقابل عراق، عمان و عراق 90 دقیقه در ترکیب اصلی بازی کردم و در بازی بحرین هم از دقیقه 50 به خدمت گرفته شدم.

وی تصریح کرد: حضور در تیم ملی در سطوح مختلف برای هر بازیکنی در هر رشته ورزشی آرزوی بزرگی محسوب می‌شود و خوشحالم به عنوان نماینده ورزش همدان در تیم ملی کشورمان عضویت داریم و به عنوان یک سرباز کوچک برای کشورم بازی می‌کنم.

در هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم پاس همدان که با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه الف قرار دارد روز دوشنبه 14 اسفند ماه ساعت 14:45 در ورزشگاه سرداران شهید تهران با قضاوت حسین زرگر داور وسط، رضا عبدوس و داریوش پیام‌مطلق کمک داور و محمدرضا ترابیان داور چهارم برابر تیم نیروی زمینی صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول