اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 هفته باقیمانده از لیگ دسته اول

هر بازی برای پاس همدان حکم فینال را دارد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: در پنج هفته باقی مانده از لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هر بازی برای ما حکم فینال دارد و برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر باید در هر پنج بازی سه امتیاز کامل را به دست ‌آوریم.

هر بازی برای پاس همدان حکم فینال را دارد

سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم پاس همدان امسال یکی از بهترین تیم‌ها در بین 28 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول از نظر نفرات و بازیکن در پست‌های مختلف محسوب می‌شود که با تلفیق بازیکنان بومی و جوان همدانی با بازیکنان با سابقه خوب بسته شده اما حواشی باعث شد تا نتایج دلخواه به دست نیاید.

وی افزود: در این چند هفته گذشته بارها از مشکلات مالی و گرفتن تنها 22 درصد از مبالغ قراردادمان با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها صحبت کردیم که هیچ ترتیب اثری نداشته و فقط دلخوش وعده‌هایی هستیم که از دور و نزدیک به گوش می‌رسد.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: بعد از گذشت 21 هفته مثل خیلی‌ از تیم‌ها می‌توانستیم با نیامدن بر سر تمرین و یا حضور سر بازی اعتراض خودمان را به مسئولان تیم و باشگاه اعلام کنیم اما غیرت و شرافت انسانی و ورزشی تک تک بازیکنان و کادر فنی باعث شده تا بدون چشمداشتی به مسائل مالی به کار خودمان ادامه دهیم.

وی با اشاره به این‌که هر بازیکن که از سوی کادر فنی برای به خدمت گرفتن در ترکیب اصلی یا جایگزین انتخاب می‌شود سعی می‌کند که بهترین بازی خود را ارائه دهد، یادآور شد: تک تک بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان ثابت کردند برای پول بازی نکرده و نمی‌کنند.

علوی با بیان این‌که همه مردم و مسئولان همدان بدانند که هر قدر برای این تیم مایه بگذارند قطعاً بیشترین سود و بهره را می‌برند، ادامه داد: همه بازیکنان و اعضای تیم برای بازگشت تیم پاس به لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر این‌که برنامه خاصی برای بازی برابر نیروی زمینی در دستور کادر فنی بوده یا خیر، خاطرنشان کرد: تیم بعد از شکست تلخ خود در بازی خانگی و واگذاری شش امتیاز به تیم رقیب استقلال صنعتی خوزستان، از نظر روحی در شرایط آرمانی نبود اما با تلاش کادر فنی و رفاقت امید طیری با بازیکنان، این مشکل حل شده و با روحیه و شرایط خوبی به تهران و برای برد به میدان خواهیم رفت.

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان تأکید کرد: از تمام مردم خونگرم و فوتبال‌فهم همدانی می‌خواهیم به عنوان یار دوازدهم دعاگوی ما باشند و در دو بازی آینده که میزبان هستیم با وجود همه دلخوری‌ها که از نتایج تیم پاس دارند حامی و پشتیبان تیم شهر خودشان باشند.

وی تصریح کرد: این همراهی باعث ایجاد انگیزه و ادای دین بیشتر به مردم و فوتبال همدان می‌شود و می‌تواند زمینه برگشت تیم به لیگ برتر را فراهم آورد.

علوی عنوان کرد: با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی امیدواریم با لطف خدا و همت اعضای تیم از تهران با دست پر برگردیم و با برد شیرینی که در یک بازی خارج از خانه رقم خواهد خورد ضمن ماندن در کورس قهرمانی و امید داشتن به صعود، دل مردم همدان را شاد کنیم.

در هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم پاس همدان که با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه الف قرار دارد روز دوشنبه 14 اسفند ماه ساعت 14:45 در ورزشگاه سرداران شهید تهران با قضاوت حسین زرگر داور وسط، رضا عبدوس و داریوش پیام‌مطلق کمک داور و محمدرضا ترابیان داور چهارم برابر تیم نیروی زمینی صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول