اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد خبر داد

برنامه‌ریزی برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در کشور / توجه به مشاغل روستایی

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد از برنامه‌ریزی این نهاد برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد و گفت: بخشی از این شغل‌ها روستایی است.

برنامه‌ریزی برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در کشور / توجه به مشاغل روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین انواری صبح امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: توانمند کردن خانواده‌های تحت پوشش از رویکردهای مهم کمیته امداد است تا بتوانیم تفکر و اندیشه خانواده‌ها را برای حل معضلات فکری و زندگی بهتر فعال کنیم.

وی افزود: مجموعه کارهای امداد با برچسب فرهنگی تعریف شده و تأکید ما بر تقویت و پرورش اندیشه خانواده‌ها است.

سرپرست کمیته امداد اضافه کرد: برنامه‌های مددکاری، مشاوره‌های دینی و روانی، پزشکی، حقوقی و شغلی از دیگر برنامه‌های امداد است و در این زمینه تلاش ما بر این است که خودباوری را در خانواده‌های تحت پوشش ایجاد کنیم تا به دنبال آن به ثبات خانواده‌ها برسیم.

انواری گفت: برخی کارها و برنامه‌های کمیته امداد مورد توجه دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته که محصول آن ثبات خانواده‌های تحت پوشش است.

وی اضافه کرد: باور ما این نیست که کمیته امداد معضل مادی خانواده‌ها را حل کند بلکه معتقدیم خانواده‌های تحت پوشش باید مشکلاتشان را حل کنند در این صورت است که در انجام برنامه‌های خود توفیق پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به ایجاد 300 هزار فرصت شغلی در سال گذشته از سوی کمیته امداد گفت: ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال جاری از برنامه‌های ما است که بخشی از این شغل‌ها روستایی است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های تبلیغی در امداد هم متأثر از این نگاه است چگونه می‌توانیم تکالیف کمیته امداد را به افکار عمومی گوشزد کنیم.

انواری اضافه کرد: فراخوان مقاله با عنوان سبک زندگی برای دانشجویان تحت حمایت تهیه شده تا این قشر در تمام استان‌ها بتواند آثار خود را در این زمینه عرضه کند.

سرپرست کمیته امداد یادآور شد: خدمات کمیته امداد مورد استقبال جامعه روحانیت در استان‌ها قرار گرفته و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

انتهای پیام/66006/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول