اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

شایسته‌سالاری جایگزین قوم‌گرایی شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شایسته‌سالاری مبتنی بر تخصص باید جایگزین قوم‌گرایی و فامیل‌گرایی شود، گفت: انتخاب افراد متخصص زمینه رشد و پیشرفت شهر و روستاها را فراهم می‌کند.

شایسته‌سالاری جایگزین قوم‌گرایی شود

غلام محمدطاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یکی از صفات اهل ایمان این است که در کارها با هم مشورت کرده و در به دست آوردن رأی درست به مشورت می‌نشینند و از رأی صاحبان نظر و اندیشه بیشترین بهره را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مشورت هم در کارهای فردی و هم در کارهای جمعی بسیار مفید و لازم است، افزود: در کشور ما نیز به دلیل اهمیت شورا و مشورت در آموزه‌های دینی و تاریخی، اصل هفتم قانون اساسی هم به منظور تأمین این دستور چنین مقرر داشته است؛ طبق دستور قرآن کریم « وامرهم شوری بینهم» و «شاورهم فی‌الامر» شوراها، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستاها و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اینکه مردم استان ما سرنوشت چهار ساله شهر و روستا را به چه کسانی تحویل خواهند داد، مسئله کوچکی نیست و باید در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند.

طاهری با بیان اینکه شایسته‌سالاری باید جایگزین فامیل‌گرایی و قوم‌گرایی شود عنوان داشت: باید با فرستادن افرادی متخصص، دلسوز و انقلابی به شورای شهر و روستا زمینه‌های رشد و پیشرفت شهر و روستای خود را شاهد باشیم این افراد شایسته و متخصص می‌توانند با توجه به قبول داشتن اصل نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه و عدم ارتباط با دشمنان و بیگانگان از هر قوم و مذهب و جناح سیاسی باشند.

وی تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان عضوی از جبهه پیروان خط امام و رهبری تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا این شعار یعنی شایسته‌سالاری مبتنی بر تخصص را جایگزین قوم‌گرایی و فامیل‌گرایی کند و امیدواریم انتخابات شورای 92 انتخاباتی با شکوه و شورایی کارآمد برای خدمت به مردم همیشه در صحنه استان باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در ارتباط با برنامه‌های انتخاباتی در دست اجرای حزب مؤتلفه استان بیان داشت: حزب مؤتلفه اسلامی استان با شعار قانون‌مداری، امانت‌داری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات از چندین ماه پیش فعالیت کاری خود را در زمینه انتخابات آغاز کرده و با تشکیل ستاد و کمیته‌های استانی و شهرستانی درون حزبی وضعیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در استان تجزیه، تحلیل و بررسی می‌کند و تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا ضمن گوش دادن به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای در کنار دیگر تشکل‌های سیاسی شناسنامه‌دار و دلسوز نظام، زمینه‌ساز برگزاری یک انتخابات پر شور با حداکثر میزان مشارکتی در استان باشد.

انتهای پیام/75005/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول