اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار‌ خراسان رضوی:

تمام امکانات برای انتخابات سال آینده در خراسان‌رضوی فراهم شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام امکانات و مقدمات لازم حوزه اجرایی انتخابات سال آینده در خراسان‌رضوی فراهم شده است.

تمام امکانات برای انتخابات سال آینده در خراسان‌رضوی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جوین اظهار کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی سراسر استان می‌خواهم تا با الهام گرفتن و تبعیت از الگوهای مدیریتی دینی، سبب رضایت‌مندی مردم را فراهم آورند.

وی زعامت داهیانه مقام معظم رهبری را الگوی تمام عیار مدیریت اسلامی دانست و گفت: باید برای خدمت‌رسانی همه جانبه به مردم، برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشیم.

رشید با اشاره به انتخابات خرداد سال آینده، از فراهم شدن تمام امکانات و مقدمات لازم حوزه اجرایی انتخابات در استان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط ویژه انتخابات آتی، از مدیران و مسئولان ذی‌ربط انتظار می‌رود با هرگونه ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی به ویژه در شهرستان‌ها، به طور جدی برخورد کنند.

در پایان این جلسه، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با تقدیر از تلاش‌های مهدی فروزان فرماندار سابق جوین و علی سامقانی سرپرست فرمانداری جوین، ابراهیم جدکاره را به عنوان فرماندار جدید شهرستان جوین معرفی کرد.

انتهای پیام/70004/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول