اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

هدف دشمن در انتخابات آینده تخریب و تشنج است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: هدف دشمن در انتخابات آینده تخریب و تشنج است و این مسیری است که دشمن مشخص کرده است.

هدف دشمن در انتخابات آینده تخریب و تشنج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کاکی که با حضور اقشار مختلف مردم مومن و متدین این شهر برگزار شد اظهار داشت: تخریب و تشنج مسیری است که دشمن برای برگزار نشدن انتخاباتی سالم مشخص کرده است.

امام جمعه کاکی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است به دستور صریح و شرعی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای آرامش و ایجاد فضای امن و دور از هرگونه بداخلاقی برای ورود به فضای انتخابات و بعد از آن باید برای همه حجت قلمداد و عمل کنند.

وی گفت: تخریب، بداخلاقی سیاسی و اتهام و به تبع تشنج خواست دشمن برای بر هم زدن فضای الهی و قانون انتخابات است.

محمدی اضافه کرد: باید مردم و مسئولین همه همت کنند چه قبل، در حین و یا بعد از انتخابات تقوای سیاسی را مدنظر داشته باشند و دشمن مقابل ما ایستاده و با سناریویی که طراحی نموده است منتظر یک جو منفی است پس در داخل نباید به او کمک شود.

خطیب جمعه کاکی خاطرنشان کرد: انتخابات در طول انقلاب اسلامی آزاد، دقیق و با حضور حداکثر مردم برگزار شده است و انتخابات پیش رو نیز با حضور همه مردم انقلابی به زیبایی و به نیکویی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به عظمت رزمایش پیامبر اعظم (ص) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر گفت: این رزمایش برای کشورهای همسایه پیام دوستی و برای بیگانگان پیام محکمی است که اگر دشمن خیال تجاوز به مرز و بوم این کشور نماید او را زمین‌گیر و خفت سختی خواهد داد.

امام جمعه کاکی با اشاره به حوادث سوریه و بحرین و حمایت همه جانبه بعضی از کشورها از تروریست‌ها و کشتار آل خلیفه در بحرین گفت: حقوق بشر کجاست و چگونه قضاوت به خون کشیدن مردمی که حق خود را می‌خواهند می‌کنید.

انتهای پیام/66001/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول