اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

فضای انتخابات نباید بر فضای خدمت غلبه کند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: فضای حاکم بر دستگاه‌های اجرایی استان باید فضای خدمت با همت و بی منت به مردم باشد.

فضای انتخابات نباید بر فضای خدمت غلبه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان با بیان اینکه باید شکوفایی، پیشرفت و عمران استان را به عنوان یک وظیفه محقق کنیم، اظهار داشت: شورای برنامه ریزی نقش مهم و مؤثری در سازندگی، عمران، بالندگی و پیشرفت استان دارد.

وی افزود: اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید با نگاهی عالمانه و دلسوزانه به تکالیف خود عمل کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت صحیح بهره‌گیری از ظرفیت‌های بودجه ای در سال 91 بیان داشت: با تمام فراز و نشیب هایی که در بحث بودجه ای در سال جاری وجود داشت تلاش کردیم به پروژه‌های مهم، محرک و زیرساختی به واسطه کمبود و نوسانات بودجه خدشه  وارد نشده و هیچ پروژه ای متوقف نشود.

عزیزی با بیان اینکه باید بهره‌گیری از بودجه‌های تزریقی با ملاحظه زمان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: به فضل الهی با نگاه اعتقادی و پیگیری‌های مؤثر و با بهره‌گیری از ظرفیت بودجه‌ای بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم و زیرساختی در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال با رعایت تمام موازین و قوانین حاکم بر بودجه به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از بخش‌های توسعه‌ای هنوز سندهای راهبردی خود را به شورای برنامه ریزی استان ارائه نداده اند، ابراز داشت: بخش‌های مختلف باید سند راهبردی تهیه کنند و بر مبنای سند روشن که چراغ راه مجموعه است اقدام کنند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای رسیدن به اهداف عالی در حوزه‌های آموزش، گردشگری، ورزش و... استفاده شود.

عزیزی همچنین با بیان اینکه هیچ امری نباید از مسیر قانون خارج شود، اضافه کرد: هر اقدامی باید بر مبنای مقررات و قوانین باشد.

وی با بیان اینکه امور باید بر اساس چارچوب پیش برود اما این چارچوب نباید چوب لای چرخ باشد، افزود: قانون برای چماق شدن و کوبیدن بر سر مردم نیست بلکه موازین قانونی برای حل مشکلات است .

استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت حضور و ورود بخش خصوصی در حوزه های مختلف ادامه داد: تمام تلاش ما در راستای پیشرفت همه جانبه استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ چیز نباید مانع خدمت رسانی به مردم شود، یادآور شد: مسئولان وظیفه دارند تا آخرین دقایق و ساعات فعالیت خود به مردم خدمت کنند، بنابراین نباید هیچ مسئله ای مانع از ارائه خدمت به مردم شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فضای حاکم بر دستگاه‌های اجرایی استان باید فضای خدمت باهمت و بی منت به مردم باشد.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول