اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد

اختصاص بیش از 5 میلیار ریال برای بهسازی مساجد مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هفت مشهد گفت: از ابتدای سال 91 اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 100 میلیون ریال به منظور بهسازی و تعمیر بیش از 62 مسجد در منطقه هفت مشهد اختصاص یافته است.

اختصاص بیش از 5 میلیار ریال برای بهسازی مساجد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه هفت بهترین عملکرد را در ارتباط با پیگیری و جذب بودجه عمرانی مساجد داشته که از سوی اعضای کمیسیون مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

شهردار منطقه هفت مشهد افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 100 میلیون ریال به منظور بهسازی و تعمیر بیش از 62 مسجد سطح منطقه اختصاص یافته که با این میزان در میان سایر مناطق حائز رتبه برتر شده است

محبی یادآور شد: هر ساله اعتباری به منظور بهسازی مساجد در نظر گرفته می‌شود که این رقم از سال 1388 تا‌کنون رشد 34 برابری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات موجود صرف نماسازی، تعمیر و تجهیز آبدارخانه، سرویس بهداشتی، بهسازی فضاهای داخلی و نقاشی دیواری مساجد می‌شود و امسال از 90 مسجد سطح منطقه، 62 مسجد از این اعتبار بهره‌مند شده است.

انتهای پیام/70003/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول