اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: بزرگترین همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه 25 اسفند ماه سال جاری در کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

منصور متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور فراهم کردن زمینه شادابی و نشاط بین شهروندان کوهبنانی و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق مردم به پیاده‌روی با حضور تمام ورزشکاران و ورزش‌دوستان کوهبنانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش بزرگ خانوادگی که در نوع خود بی‌نظیر است از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح جمعه 25 اسفند ماه جاری از محل حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان آغاز می‌شود و تا میدان طالقانی ادامه پیدا می‌کند.

متقی ابراز داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم شهرستان کوهبنان در معادن زغال سنگ و در اعماق زمین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند و از کمترین امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار هستند، ما را بر آن داشت تا به ورزش همگانی از جمله پیاده‌روی اهمیت بیشتری بدهیم تا کارکنان ادارات و نهادهای دولتی همچنین کارگران معادن و خانواده آنها از لحاظ روحی و روانی آرامش پیدا می‌کنند.

فرماندار کوهبنان با تشکر و قدردانی از صدا و سیمای مرکز کرمان و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به ویژه مدیر خبرگزاری، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری فارس عنوان کرد: این همایش به صورت ویژه و زنده از شبکه سراسری سه سیما پخش می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده بسیاری از خبرنگاران و عکاسان استانی برای پوشش این برنامه در روز همایش در کوهبنان حضور دارند.

وی بیان کرد: هدایای زیادی از جمله یک دستگاه خودروی پراید، کمک هزینه عمره مفرده، زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و دوچرخه برای شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی از سوی مؤسسه مالی و اعتباری مشیر، سرپرستی بانک رفاه استان کرمان و تعدادی از دوست‌داران ورزش همگانی پیش‌بینی شده است که با قید قرعه به نفرات برگزیده حاضر در همایش اهدا می‌شود.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول