اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی تازه‌های مدیریت خبر داد

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه همایش ملی تازه‌های مدیریت

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین همایش تازه‌های مدیریت از ارسال 435 مقاله مدیریت از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد.

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه همایش ملی تازه‌های مدیریت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوندچگینی در نخستین همایش ملی تازه‌های مدیریت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به انتخاب 171 مقاله توسط هیئت داوران از بین 435 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش مذکور، اظهار کرد: در این همایش 500 نفر از دانشگاه‌های دولتی، آزاد و ... کشور شرکت کردند.

وی با اشاره به نقش مدیریت و پژوهش‌های صاحب نظران و محققان، افزود: مدیریت نقش اساسی در هدایت منابع و امکانات هر کشور به‌ عهده دارد.

این استاد دانشگاه، مدیریت را استفاده صحیح از منابع، سرمایه‌های انسانی، توجه به کارکردهای اساسی، برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنترل و هدایت دانست و گفت: مدیریت در یک مجموعه باید توانایی متجلی ساختن فرهنگ و باورهای ارزشی حاکم را در برنامه و تصمیم‌گیری داشته باشد.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درباره نقش دانشگاه‌ها در تولید علم، اضافه کرد: طبق فرموده امام راحل دانشگاه‌ها باید کارخانه انسان‌سازی باشند و خروجی تربیت ما در دانشگاه‌ها نیز باید انسان‌هایی متعهد، معتقد، توانمند و مؤثر در روند پیشرفت کشور باشد.

وی هدف از برگزاری همایش مذکور را دستیابی به تازه‌های مدیریت در حوزه‌های مدیریت دانش، مسئولیت اجتماعی، اخلاق حرفه‌ای، رضایت مشتری و ... ذکر کرد و ادامه داد: این امر تنها از طریق تبادل اطلاعات بین محققان و پژوهشگران حاصل می‌شود.

گودرزوندچگینی با بیان مؤثر خواندن نقش محققان و پژوهشگران عرصه مدیریت در اجتماع، اضافه کرد: مدیران محور اصلی اداره کنندگان جامعه هستند و دانشگاهیان با ارائه دستاوردهای پژوهشی در زمینه‌های نحوه اداره بخش‌های مختلف کشور می‌توانند نقش مشاوره‌ای برای مدیران داشته باشند.

وی تصریح کرد: اساس مدیریت در کشور اسلامی باید طبق نگرش‌های فرهنگی و باورهای دینی شکل بگیرد تا از این طریق بتوانیم به رشد و تعالی انسان‌ها کمک کنیم.

این استاد دانشگاه تعالی انسان‌ها در جامعه را از جمله اهداف اصلی مدیریت در جامعه خواند و گفت: در این راستا ابزار موجود باید به نحو صحیح مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فارس، در همایش ملی و یک‌روزه تازه‌های مدیریت، 44 مقاله در سه پنل به صورت سخنرانی ارائه شد.

مجموعه مقاله‌های منتخب نیز به صورت لوح فشرده در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول