اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان نمین:

کاروان راهیان نور احیاگران ارزش‌های ناب انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب نمود روشن از پایداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم سرمایه‌های عظیم انقلاب و دوران جنگ است.

کاروان راهیان نور احیاگران ارزش‌های ناب انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا سرداری عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان نمین اظهار داشت: سال به سال اعزام این کاروان‌ها با رونق مضاعف انجام شده و ما شاهد علاقمندی جوانان و نوجوانان برای حضور در مناطقی هستیم که بهترین جوانان این کشور جانشان را در احیای ارزش‌های ناب تقدیم اصلی‌ترین سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی با یادآوری اینکه این انتقال فرهنگ ناب باید با عقلانیت و از طریق استمرار پیام‌ها و رسالت ارزش‌ها صورت بگیرد، ادامه داد: ما امروز شاهد علاقمندی جوانان و نوجوانان برای آشنایی بیشتر با سیره و سلوک شهدایی هستیم که بیش از دو دهه پیش در دفاع از اسلام و انقلاب در سخت‌ترین شرایط جان فدا کردند تا ایران اسلامی ما امروز اقتدار و عظمتش را جاودانه داشته باشد.

سرداری خاطرنشان کرد: هرچقدر برنامه‌های فرهنگی و معنوی در این حوزه گسترده‌تر شود به همان میزان شاهد تأثیرگذاری فرهنگ ناب شهادت و گذشت در جامعه خواهیم بود که نمونه‌هایی از آن را می‌توان در میدان‌داری امروز جوانانمان در عرصه علم و فناوری‌های جدید مشاهده کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر در تداوم اهداف خود ذره‌ای عدول نکرده و یا عقب‌نشینی نداشته است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه این کشور و مردم وفادار آن پشتیبانی همه‌جانبه از انقلاب و سرمایه ولایت است که هیچ وقت رنگ نمی‌بازد.

وی از اعزام 350 دانش‌آموز پایه دوم متوسطه پسران شهرستان نمین به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و متذکر شد: این دانش‌آموزان با هشت دستگاه اتوبوس اعزام شده و به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و با فداکاری و شهادت‌طلبی رزمندگان و ایثارگران این کشور بهتر و بیشتر آشنا می‌شوند.

کاروان راهیان نور شهرستان سرعین نیز با حضور 92 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا در قالب درس آمادگی دفاعی از این مناطق بازدید کنند.

فرهنگ شهادت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه شهرستان کوثر نیز در مراسم بدرقه اولین گروه دانش‌آموزان پسر کاروان راهیان نور این شهرستان در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی را فرهنگ شهادت‌طلبی و گذشت و ایثار از هر تهاجم و فرهنگ منحط و تسلیم شدنی بیمه کرده است.

طاهر طاهری، حفظ روحیه شهادت‌طلبی و آشنا کردن نسل امروز را با فرهنگ ایثار ضروری اعلام کرد و افزود: در این گروه راهیان نور، بیش از 100 نفر از دانش‌آموزان راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی، بزرگ‌ترین مدال افتخار این ملت را در جنگ هشت ساله رشادت‌طلبی این نسل توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با مناطق جنگی در برنامه‌های فرهنگی نیز مشارکت می‌کنند.

طاهری در پایان سخنان خود اعزام کاروان راهیان نور را حرکتی عظیم در بیعت با امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی توصیف کرد.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول