اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه خبر داد

اعزام 90 نفر از بشرویه به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: امسال با توجه به سهمیه بشرویه 90 نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

اعزام 90 نفر از بشرویه به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان‌مقدم ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوی راهیان نور در بشرویه اظهار کرد: با هدف آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و همچنین در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و انتقال روحیه خودباوری و ایستادگی کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: راهیان نور از جمله برنامه‌های فرهنگی و معنوی است و بازدید از مناطق عملیاتی ابعاد مختلف این جنگ تحمیلی را که کشورمان با کمترین امکانات نظامی و جنگی با دشمن تا به دندان مسلح وارد نبرد شد و بیش از 300 هزار شهید و چندین هزار جانباز و رزمنده تقدیم نظام و انقلاب کرد، قابل درک می‌کند.

وظیفه ما در قبال شهدا بسط فرهنگ شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه افزود: امروز وظیفه ما در قبال انقلاب و جنگ تجلی یاد شهدا و ایثارگران و بسط فرهنگ شهادت است و سرمایه‌گذاری در اعزام کاروان‌های راهیان نور، سرمایه‌گذاری معنوی و پایداری است که تاثیرات مثبتی در بلند‌مدت در افراد بر جای می‌گذارد.

شهابیان‌مقدم یادآور شد: اعزام کاروان راهیان نور و مشاهده آثار معنوی جنگ در مناطق عملیاتی سبب تحول در رفتار و گفتار افراد می‌شود و نگارش دل نوشته‌ها و خاطرات زائران شهدا در این مناطق گویای این واقعیت است.

اعزم 300 نفر از بشرویه به مناطق عملیاتی در سال گذشته

وی با اشاره به اعزام 300 نفر به مناطق عملیاتی در سال گذشته عنوان کرد: امسال نیز 140 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش بشرویه به این مناطق اعزام شدند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خاطر نشان کرد: امسال سهمیه اعزام 90 نفر به بشرویه اختصاص یافته است که در قالب دو دستگاه اتوبوس در 24 اسفندماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول