اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی:

جبران عقب‌ماندگی تیراندازی گیلان نیازمند برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: گیلان در رشته تیراندازی عقب‌ماندگی زیادی دارد که باید با تلاش زیاد و برنامه آن را جبران کرد.

جبران عقب‌ماندگی تیراندازی گیلان نیازمند برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی هاشمی ظهر امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت تیراندازی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: هیئت تیراندازی استان از جنبه‌های مختلف برای فدراسیون دارای اهمیت است و امیدواریم رئیس هیئت در کار خود صادق باشد.

وی افزود: فردی باید در تصدی کار قرار گیرد که علم و آگاهی لازم را داشته باشد تا بتواند هیئت را به رشد و ترقی برساند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های زیادی در رشته ورزش تیراندازی است، گفت: با وجود این ظرفیت، عقب‌ماندگی استان در این رشته زیاد است و اگرچه تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما نسبت به آنچه که باید باشد، فاصله دارد.

وی اضافه کرد: کسی که انتخاب شد باید فکر کند که این آخرین فرصت برای خدمت‌رسانی است و در گیلان باید کار زیادی انجام شود.

هاشمی توقع فدراسیون تیراندازی از رئیس هیئت این رشته در استان را زیاد دانست و تصریح کرد: باب‌الله زارع در گذشته نیز رئیس هیئت تیراندازی بودند و تجربه کافی دارند به همین دلیل سخت‌گیری فدراسیون برای گیلان بیشتر از دیگر استان‌ها است.

وی اضافه کرد: فدراسیون طبق برنامه کار می‌کند و نخستین فدراسیونی بود که برنامه و چشم‌انداز را ارائه کرد به همین دلیل مطالبات خود را در استان‌ها مشخص می‌کند.

این مسئول یادآور شد: فدراسیون از استان‌ها انتظار دارد که برنامه‌های خود را در چارچوب برنامه فدراسیون تدوین کنند و در راستای اعتلای نظام گام بردارند.

هاشمی اجرای برنامه‌ها را امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که اگر برنامه چشم‌انداز برای نظام و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تدوین شود همه ملزم به اجرای آن هستند و باید در آن راستا حرکت کنند.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول