اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کاشان:

عدم ارائه مدارک موجب محرومیت تیم فوتسال پرشین شد

خبرگزاری فارس : رئیس هیئت فوتبال کاشان، ارائه ندادن مدارک ثبت قراردادها توسط تیم فوتسال پرشین را موجب حذف این تیم از لیگ فوتسال کاشان عنوان کرد.

عدم ارائه مدارک موجب محرومیت تیم فوتسال پرشین شد

 مرتضی رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بعد از دو نوبت دعوت رسمی از 20 تیم شرکت‌ کننده در مسابقات لیگ فوتسال کاشان برای حضور در جلسه قرعه‌کشی نماینده تیم فوتسال پرشین بعد از غیبت در جلسه نخست در دومین جلسه حضور یافت و قرعه‌کشی بین 10 تیم شرکت‌ کننده انجام شد.

وی افزود: در این جلسه به 10 تیم شرکت کننده در لیگ دسته اول فوتسال کاشان بر واریز مبلغ ورودی تیم‌ها به حساب هیئت فوتبال، به علاوه ثبت قرارداد در مهلت مقرر تأکید شد تا برنامه مسابقات بعد از طی این مراحل اعلام شود.

رئیس هیئت فوتبال کاشان خاطرنشان کرد: مسئولان تیم فوتسال پرشین در مهلت اعلام شده هیچ‌گونه  اقدامی مبنی بر واریز مبلغ اعلام شده و ارائه ثبت قراردادهای تیم انجام ندادند و این اقدام آنان بر اساس قانون فدراسیون، به منزله انصراف از مسابقات لیگ فوتسال کاشان قلمداد شد و مراتب حذف این تیم از جدول مسابقات لیگ صورت گرفت و مسابقات با حضور بقیه تیم‌ها آغاز شد.

رهبری تأکید کرد:  بر اساس قانون فدراسیون، تیم‌هایی که در مهلت قانونی برای ارائه مدارک و ثبت قراردادها به هیئت فوتبال مراجعه نکنند به منزله انصراف آنها از حضور در بازی‌ها است.

وی یادآور شد: عدم ارائه مدارک و ثبت قراردادها در مهلت اعلام شده علاوه بر اینکه به عنوان انصراف تیم مذکور از بازی‌ها قلمداد می‌شود بر اساس ماده پنج قانون فدارسیون، بازیکنان این تیم نیز از سوی هیئت فوتبال، آزاد اعلام شده و تا زمانی که تیم مذکور در مسابقات شرکت نکرده می‌توانند برای تیم‌های دیگر بازی کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان با اشاره به صحبت‌های یکی از مسئولان تیم فوتسال پرشین کاشان بیان داشت: مدیر تیم فوتسال پرشین اعلام داشته که به ما گفته شده بود در مسابقات لیگ فوتسال کاشان شرکت نکنید تا مسابقات برگزار نشود.

رهبری در ادامه تعداد مسابقات فوتبال در شهرستان کاشان را بالغ بر 300 مسابقه در سال اعلام کرد و گفت: این تعداد مسابقه در رده‌های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در قالب مسابقات دسته‌های اول، دوم و سوم برگزار می‌شود.

وی همچنین تعداد تیم‌های شهرستان کاشان در لیگ‌های فوتبال استان اصفهان و لیگ کشور را 9 تیم اعلام کرد و گفت: سه تیم فوتبال نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در سوپرلیگ و لیگ برتر آسیا ویژه استان اصفهان حضور دارند و دو تیم جوانان عقاب و سجاد نیز در لیگ به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان افزود: دو تیم فوتسال پرشین و تیم فوتسال کاشان نیز به ترتیب در لیگ‌های فوتسال امیدهای کشور و لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

وی همچنین متذکر شد: در شهرستان کاشان هفت مدرسه فوتبال با حدود یک هزار و 500 هنرجوی فوتبال در این مدارس فعالیت دارند.

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول