اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ آزاد:

دانشجویان 400 واحد دانشگاه‌های آزاد در شلمچه حضور دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ آزاد گفت: دانشجویان از 400 واحد دانشگاه‌های آزاد کشور در شلمچه حضور دارند.

دانشجویان 400 واحد دانشگاه‌های آزاد در شلمچه حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر مجتبی اکبری صبح امروز در آیین گردهمایی 5 هزار نفری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در شلمچه در برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی تشکل‌های فرهنگی سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد ایجاد فضایی برای فعالان دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی جهت آشنایی بیشتر با دفاع مقدس و خاطرات آن دوران است.

وی افزود: در این راستا مشهد شهدای شلمچه بهترین فضایی است که بتوانیم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تشکلات دانشجویی را با خاطرات و یاد شهدا مانوس کنیم.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ آزاد ادامه داد: حضور در این مکان مقدس و آشنایی با ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب بصیرت افزایی دینی خواهد شد.

اکبری تصریح کرد: قطعاً این پنج هزار نفری که از تشکل‌های دانشجویی به همراه اساتید خود به شلمچه آمدند می‌توانند سفیرانی برای بیان خاطرات جنگ باشند.

وی اضافه کرد: این دانشجویان پس از آشنایی با اتفاقات و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع و حماسه می‌توانند راویان این خاطرات در شهر، خانواده و دانشگاه‌های خود باشند.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ آزاد در ادامه با اشاره به حضور پرشور دانشجویان در این گردهمایی خاطرنشان‌کرد: در این گردهمایی دانشجویانی از سراسر کشور و از 400 واحد دانشگاهی حضور دارند. این دانشجویان در قالب 150 کاروان راهیان نور در شلمچه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: از این پنج هزار نفر سه هزار نفر از دانشگاه‌های استان‌های مختلف کشور و دو هزار نفر نیز از  دانشگاه‌های آزاد استان خوزستان حضور دارند.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ آزاد گفت: به دلیل بعد کم مسافت در خوزستان تا شلمچه تعداد بیشتری از دانشجویان از این استان هستند.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول