اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جم مطرح کرد

حمایت از پژوهش‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد جم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از حمایت از پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه آزاد جم خبر داد.

حمایت از پژوهش‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد کارگر در آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز شهرستان جم اظهار داشت: در اسلام تأکید زیادی بر گسترش علم و دانش شده و بر کسب علم در دورترین نقاط تأکید شده است.

وی ادامه داد: گسترش و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی امر مهم و ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه علمی منطقه اهتمام ورزیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از افزایش سطح کیفیت تحصیل در دانشگاه آزاد جم خبر داد و خاطر نشان کرد: این امر در واقع مهم‌ترین اولویت مسئولان دانشگاه است و انتظار داریم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

کارگر تصریح کرد: حمایت از پژوهش‌های دانشجویی و تلاش برای ارتقای سطح علمی دانشجویان و اساتید مورد تأکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ ارزشی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در این مجموعه مورد تأکید قرار دارد و تاکنون گام‌های ارزشمندی برای این مسئله برداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد و افزود: ستاد شاهد و ایثارگر به منظور هماهنگی، ایجاد تسهیلات، پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

کارگر افزود: تقویت بنیه علمی، ارائه تسهیلات رفاهی و آموزشی، حل مشکلات و موانع، ایجاد هماهنگی و همکاری بین دانشجویان ایثارگر و شاهد، برگزاری اردوهای تفریحی ـ زیارتی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، معرفی دانشجویان ایثارگر و شاهد نمونه از اهداف راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در مرکز جم است.

رئیس دانشگاه آزاد ضمن تقدیر از حضور همه مسئولان و دانشجویان ابراز داشت: بی‌تردید حضور فرماندار جدید و امام جمعه به‌ عنوان پرچم‌داران این انقلاب در شهرستان جم موجب رحمت و وحدت خواهد بود و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف موردنظر برسیم.

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه با الهام از زندگی‌نامه شهدا آمادگی کامل همکاری در همه عرصه‌های اجتماعی را دارند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول