اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان خبر داد

قهرمانی تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان در لیگ برتر کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از قهرمانی مقتدرانه این تیم در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور خبرداد.

قهرمانی تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان در لیگ برتر کشور

آرش رهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور قرار بود با شرکت هشت تیم برگزار شود که در نهایت با انصراف دو تیم، با حضور تیم‌های پویا تهران، دانشگاه آزاد همدان، جوانان انقلاب تهران، نزاجا، مهر آریا خمینی‌شهر و امیدان قم طی چهار دور در شهرهای مختلف به انجام رسید.

 

وی افزود: در این مسابقات شش تیم حاضر طی چهار مرحله به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که یک مرحله همدان میزبان بود و در سه مرحله بعدی مسابقات به صورت مجتمع در تهران برگزار شد که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان موفق شد با کسب 15 امتیاز به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شود.

سرپرست تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به حضور تیم اسکیت هاکی در رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: در سال‌های گذشته تیم اسکیت هاکی در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی نتوانست در این مسابقات حضور داشته باشد، اما با مساعدت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان از سال گذشته با حمایت و پشتیبانی مالی این دانشگاه در مسابقات حضور داریم.

وی یادآور شد: در سال گذشته و در مسابقات لیگ دسته اول کشور با حمایت مالی دانشگاه آزاد موفق شدیم ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به همراه تیم انقلاب تهران به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم و یکی از تیم‌های حاضر در این لیگ برتر امسال باشیم.

رهی در ادامه با اشاره به حضور و جذب یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی کشورمان در سمت مربیگری برای تیم دانشگاه آزاد همدان عنوان کرد: با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول با رایزنی با یکی از بهترین مربیان کشورمان مازیار قربانی که از بازیکنان مطرح و با تجربه اسکیت هاکی تیم ملی است به عنوان مربی کنار تیم بود و با تمرینات خوبی که در دستور کار داشتیم موفق شدیم با اقتدار به عنوان قهرمانی لیگ برتر سال 91 دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که چه تعداد از بازیکنان تیم دانشگاه آزاد همدان بومی و مابقی غیر بومی بوده است، خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که تیم دانشگاه آزاد همدان به صورت 100 درصد بومی از بازیکنان استان همدان استفاده کرد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها تیم‌های رقابت‌های لیگ برتر امسال معرفی کند و افتخاری دیگر برای ورزش همدان رقم بخورد.

سرپرست تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به در اختیار داشتن یک سالن اختصاصی برای تمرینات منظم این تیم ابراز داشت: از سال گذشته با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و تلاش‌های عبدالله‌زاده رئیس و الحسینی دبیر هیئت اسکیت استان همدان موفق شدیم سالن چند منظوره‌ای را به صورت دائمی در اختیار داشته باشیم.

وی اذعان کرد: تمرینات منظمی که هفتگی در این سالن اختصاصی و با حضور مازیار قربانی به عنوان سرمربی داشتیم باعث شد تا بتوانیم در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کنیم و با غلبه بر تمامی حریفان برای نخستین بار جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کنیم.

رهی در پایان با تشکر و قدردانی از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش استان یادآور شد: حضور در لیگ برتر و حمایت مالی مسئولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان سهم بزرگی در به دست آمدن این موفقیت داشت و همچنین تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و تمام اعضای هیئت اسکیت استان همدان در راه کسب این عنوان قهرمانی تأثیر گذار بودند که به نمایندگی از اعضای تیم از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر دارم.

 

پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های پویا تهران، دانشگاه آزاد همدان، جوانان انقلاب تهران، نزاجا، مهرآریا خمینی‌شهر و امیدان قم در جریان بود بعد از چهار مرحله مسابقه با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول