اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک‌سال گذشته صورت گرفت

اجرای طرح هادی در 50 روستای کازرون

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن کازرون گفت: در یک‌سال گذشته در 50 روستای این شهرستان طرح هادی اجرایی شده است.

اجرای طرح هادی در 50 روستای کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، محمد عباس‌نیا اظهار داشت: در بخش مسکن روستایی تا کنون 7 هزار پرونده آماده‌سازی و به بانک‌های عامل معرفی شده است که از این تعداد 5 هزار و 600 پرونده به نتیجه رسیده و روستائیان در واحدهای مسکونی خود ساکن شده‌اند.

وی گفت: تاکنون در بخش مسکن خود مالک 1750 پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد یک‌هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری کامل رسیده و در بخش مسکن 99 ساله با واگذاری زمین با کاربری مسکونی در مناطق خشت و قائمیه زمین‌های آماده‌سازی شده به 300 واحد اختصاص یافته که در انتظار صدور پروانه ساخت و معرفی به بانک مسکن است.

عباس‌نیا اضافه کرد: تهیه و اجرای طرح‌های هادی در مناطق روستایی یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است که در این زمینه 140 روستا دارای طرح هادی شده‌اند و در 50 روستا شاهد اجرای این طرح بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: تامین اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها از اولویت‌های دیگر این نهاد برای بهسازی مناطق نیازمند توسعه روستایی است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون با بیان این که در یک‌سال گذشته شاهد اجرای فعالیت‌های مفیدی در بخش‌های عمران روستایی، تملک اراضی و واگذاری زمین با کاربری مسکونی و صدور اسناد مالکیت روستایی بوده‌ایم تصریح کرد: این فعالیت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، اجرای کانیوی سنگی و بتنی، احداث بوستان و توسعه فضای سبز بوده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در یک‌سال گذشته کار تملک 600 هکتار از اراضی ملی انجام شده است تا پس از تفکیک به واجدان شرایط تحویل شود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول