اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

برپایی 200 پایگاه جشن نیکوکاری در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید 200 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تدارک دیده شده است.

برپایی 200 پایگاه جشن نیکوکاری در اردبیل

بهروز زلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری امسال برای بیست و سومین سال متوالی با شعار «همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها»‌ در روزهای 16، 17 و 18 اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله در آستانه سال نو و با هدف تقسیم شادی‌ها جشن نیکوکاری در مدارس و به صورت عمومی برگزار می‌شود که امسال نیز این مراسم به منظور رفع نیازهای شب عید خانواده‌های نیازمند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌های متنوعی در هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند ماه تا 20 اسفند ماه تدارک دیده شده است که زیارت قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های تحت حمایت در سراسر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های مهم این هفته است.

زلالی گفت: چهارشنبه این هفته 16 اسفند ماه جشن نیکوکاری در مدارس استان اردبیل با شعار هر مدرسه یک پایگاه برگزار می‌شود و مبالغ جمع‌آوری شده قرار است به سرعت جمع‌بندی شده و به نیازمندان همان مدرسه اهدا شود.

بهره‌گیری از هیئت امنای مساجد در دستگیری از فقرای هر محله

این مسئول در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: روز پنج‌شنبه 17 اسفند ماه این جشن به صورت سراسری و در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که برای این جشن 200 پایگاه در نظر گرفته شده است تا با مشارکت 727 مسجد با همراهی هیئت امنا و ائمه جماعات جشن‌ها با محوریت مسجد و معنویت خاص برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: قرار است هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم و خیرین به افراد نیازمند تلاش کنند تا در آستانه عید نوروز افراد بی‌بضاعت بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.

زلالی افزود: روز جمعه نیز در مصلا‌های شهرهای مختلف چشم‌ انتظار کمک‌های مردم خیر‌اندیش و نوع‌دوست استان هستیم تا همه کمک‌ها جمع‌آوری شده و در روزهای پایانی سال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

وی از افراد متمول و توانمند خواست کمک‌های خود را به صورت نقدی و جنسی با رعایت شرط نو بودن لباس‌ها و وسایل اهدایی آنها را در اختیار افراد نیازمند قرار دهند تا بیش از گذشته زمینه و بستر دستگیری از نیازمندان و فقرا فراهم آید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان ‌با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته مردم خیر اردبیل نزدیک به 3.5 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، تصریح کرد: این میزان در‌آمد در جشن نیکوکاری در مقایسه با سال‌های قبل از آن 44 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول