اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آشتیان:

برگزاری جشن نیکوکاری موجب همبستگی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آشتیان گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم جشن نیکوکاری موجب همبستگی اقشار مختلف مردم می‌شود.

برگزاری جشن نیکوکاری موجب همبستگی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اکبر شایسته‌فرد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان اظهار داشت: کمک به نیازمندان و دست‌گیری از مستمندان سعادتی بزرگ است که مردم ما با دید بلندی که دارند همواره در زمان‌های مختلف نشان داده‌اند در زمینه کمک به محرومین و نیازمندان به خصوص در ایام نوروز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی بی‌منت کمیته امداد به مردم و محرومین یاد‌آور شد: آثار خدمت به مردم در زندگی دنیوی و شخصی افراد به خوبی پیداست و یکی از آثار این امر، محبوبیت و آبرومندی نیکوکاران بی‌ادعاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان نیز گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته مبلغ سیصد و 60 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که امید است امسال نیز همانند سال‌های گذشته، این میزان رشد چشمگیری داشته باشد.

محمدرضا بهمنی افزود: در جشن نیکوکاری امسال، 21 پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در شهر و روستاهای آشتیان فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: توزیع یک هزار و 700 پاکت مخصوص جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان و اجرای طرح سفیر احسان از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان برای جشن نیکوکاری امسال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان کمک به نیازمندان را از اولویت‌های جدی این نهاد مردمی بیان کرد و گفت: با کمک مردم و خیرین از این قشر جامعه به خوبی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/87008/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول