اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمارش معکوس تا تقسیم مهربانی

گلستان با 125 پایگاه ثابت برای جشن نیکوکاری آماده می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از برپایی 125 پایگاه ثابت جمع‎آوری کمک‎های مردمی برای جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

گلستان با 125 پایگاه ثابت برای جشن نیکوکاری آماده می‎شود

عباس حاجی‎اکبری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سال گذشته در جشن نیکوکاری مبلغ 3 میلیارد و 927 میلیون ریال جمع‎آوری شد که نسبت به سال 1389 رشد 11 درصدی نشان می‎دهد.

وی از رسانه ها خواست نسبت به باشکوه‌تر شدن جشن نیکوکاری اطلاع‎رسانی مناسبی داشته باشند و بیان داشت: مردم با وجود گرانی محبت خودشان را به خانواده‎های نیازمند قطع نکردند و امیدواریم امسال نیز نسبت به سال گذشته جشن بهتری برگزار کنیم.

چهارشنبه 16 اسفند تمامی مدارس به استقبال جشن نیکوکاری می‎روند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‎ها» آغاز به کار خواهد کرد، تصریح کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه، پنج‎شنبه و جمعه از 16 تا 18 اسفند سال‌جاری به مدت سه روز در گلستان صورت می‎گیرد.

حاجی‎اکبری خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه 16 اسفند تمامی مدارس به استقبال جشن نیکوکاری می‎روند و روز 17 اسفند طبق روال همیشگی در میادین و محله‎های سراسر استان پایگاه‎های کمیته امداد آماده دریافت کمک‎های مردمی است.

وی با بیان اینکه در روز جمعه 18 اسفند پایگاه‎هایی در مصلی‎های نماز جمعه، هدایای مردم را جمع‎آوری می‎کنند، متذکر شد: شماره حساب 0102196459000 جاری کمیته امداد امام خمینی نزد بانک صادرات برای کسانی که امکان حضور در پایگاه‎ها را ندارند، پیش‎بینی شده است.

مردم محرومان را فراموش نکرده‎اند/ موضوع نظام از گرانی جداست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان در خصوص توزیع کمک‎ها به افراد نیازمند گفت: هدایایی که در مدارس جمع‎آوری می‎شود توسط مدیر بین دانش‌آموزان توزیع می‎شود و در مساجد نیز کمک‎های مردمی توسط هیئت امنا و امام جماعت در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

حاجی‎اکبری با بیان اینکه مردم محرومان را فراموش نکرده‎اند اذعان داشت: موضوع نظام از گرانی جداست، مردم سختی‎ها را به خاطر انقلاب و حفظ خون شهدا و آبرویی که در سطح دنیا داریم تحمل می‎کنند و هیچ‌گاه از کمک به محرومان و افراد نیازمند غافل نخواهند ماند.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول