اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

برپایی 141 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از برپایی 141 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرستان جم خبر داد.

برپایی 141 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: جشن نیکوکاری از طرح‌های مهمی است که همه ساله با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار می‌شود و امسال نیز به فضل خدا با کیفیت مطلوبی در جم برگزار خواهد شد.

وی افزود: همکاری مردم و خیران در این جشن خوب و قابل قبول بوده و همواره شاهد کمک‌های ارزشمندی به افراد ضعیف جامعه در این جشن هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از آمادگی این شهرستان در راستای برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای برپایی باشکوه این جشن بزرگ اندیشیده شده است.

انیژپور تصریح کرد: در جشن نیکوکاری امسال مانند سال‌های گذشته برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشن با آموزش و پرورش و بسیج هماهنگی شده است.

وی از برپایی 141 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرستان جم خبر داد و افزود: امسال 141 پایگاه در سطح شهرستان برپا می‌شود که 83 مورد آن مربوط به پایگاه مدارس است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم بیان کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های دیگر شاهد مشارکت حداکثری مردم در این جشن باشیم و باشد که سر سفره سال تحویل کودکی غمگین و پدری شرمنده نباشد.

انیژپور اضافه کرد: مردم این شهرستان در امور خداپسندانه و کارهای خیر همواره پیشتاز بوده‌اند و اطمینان داریم در جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها بار دیگر موجبات شادی دل‌های غمگین را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول