اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

1,5 تن تریاک در کرمان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس طی عملیاتی در شب گذشته 1,5 تن مواد مخدر از نوع تریاک را در محور راین - گلزار بردسیر کشف کرد.

1,5 تن تریاک در کرمان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی، پلیس کرمان پس از بررسی و کار اطلاعاتی یک باند مسلحانه تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و واحدهای عملیاتی دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با زیر نظر گرفتن مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، اقدام به ایست و بازرسی و کمین در این مسیرهای احتمالی کردند و شب گذشته قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پیکاپ در محور راین - گلزار وارد کمین ماموران دسته رزمی شهید کلاه‌مال شده و بدون توجه به دستور ایست آنان با تیراندازی و افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشتند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: پس از عملیات تعقیب و گریز، ماموران انتظامی با درگیری مسلحانه، قاچاقچیان را زمین‌گیر و خودروی آنها را متوقف کردند.

چناریان با اشاره به کشف بیش از یک تن و 533 کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان طی عملیاتی شب گذشته ابراز داشت: پلیس استان به برخوردهای قاطعانه خود با سوداگران مرگ ادامه داده و اجازه نمی‌دهد، دشمنان با رواج اعتیاد و زمین‌گیر کردن جوانان روند پیشرفت ایران اسلامی را دچار خلل کنند.

انتهای پیام/2446/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول