اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال یک حادثه رانندگی در خاش

640 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: به دنبال یک حادثه رانندگی در شهرستان خاش، بیش از 640 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

640 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: این حادثه رانندگی اواخر شب گذشته در سه راهی عباس‌آباد شهرستان خاش بیت یک دستگاه خودرو سمند که قصد داشت از محور فرعی وارد جاده اصلی شود با یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه، مأموران یگان تکاوری شهرستان خاش که در اطراف محل حادثه بودند پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خاش خاطر نشان کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد، راننده و هیچ یک از سرنشینان خودرو سمند در محل حادثه نیستند و راننده خودرو کامیون نیز از وجود افرادی در محل حادثه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

آذرپودینه تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی خودرو سمند را مورد بازرسی قرار دادند و متوجه شدند، خودرو مذکور حامل مواد مخدر است و سرنشینان آن نیز بعد از این حادثه متواری شده‌اند.

وی افزود: تعداد 64 کیسه به وزن 645 کیلوگرم تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی از این خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خاش عنوان کرد: بلافاصله با حضور یگان‌های انتظامی و عملیاتی، اقدامات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودرو آغاز شد و در همان ساعات اولیه تا شعاع سه کیلومتر از محل حادثه مورد پاکسازی قرار گرفت.

کشف 40 بسته آب‌بندی شده شیشه در خاش

در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش، 40 بسته‌‌ آب‌بندی شده ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش روز گذشته به دنبال اقدامات اطلاعاتی و فنی خود موفق شد، این محموله آب‌بندی شده شیشه را از یک باب منزل کشف و ضبط کند.

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کسب اخبار و اطلاعاتی در مورد فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر که به صورت آب‌بندی و بلع و انباری اقدام به توزیع و جابه‌جایی مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیری این قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

مأموران پس از کسب مجوزهای قانونی در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند، این متهم که «ابوبکر.ش» نام داشت را دستگیر و از محل اختفاء وی تعداد 40 بسته ماده مخدر شیشه را که آماده بلع و انباری بود، کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/75002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول