اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لار صورت گرفت

کشف 46 کیلوگرم تریاک از وانت پیکان

خبرگزاری فارس: 46 کیلوگرم تریاک از یک خودرو وانت پیکان در شهرستان لار استان فارس کشف شد.

کشف 46 کیلوگرم تریاک از وانت پیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لار اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لار هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده لار ـ بندرعباس به یک خودرو وانت پیکان مظنون شدند.

بهادر اسماعیلی اضافه کرد: هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن این خودرو را داشتند،‌ راننده آن بدون توجه به فرمان ایست ماموران، اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لار ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 46 کیلوگرم تریاک کشف شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کاهش چشمگیر جرایم در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

علی شیبانیان گفت: با توجه به گستردگی شهرستان مرودشت، وجود کارخانجات متعدد، اراضی کشاورزی وسیع و بسیار مستعد و سیل مهاجران، این شهرستان کاهش جرایم را در 9 ماهه سال جاری به صورت چشم‌گیری داشته است.

وی با اشاره به کاهش اکثر جرایم در شهرستان مرودشت گفت: در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته سرقت اماکن دولتی 63 درصد، سرقت خودرو 27 درصد، سرقت منزل 32 درصد، سرقت موتورسیکلت 44 درصد، سرقت درون خودرو 41 درصد، کیف‌قاپی 58 درصد و کش‌روی 52 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت همچنین از افزایش کشفیات آن فرماندهی انتظامی در سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت کشفیات سرقت اماکن خصوصی 98 درصد، وسایل و قطعات اتومبیل 50 درصد، مواد مخدر 182 درصد و سرقت احشام 64 درصد رشد داشته است.

شیبانیان ادامه داد: تعامل خوب با مردم و بسیج، مشارکت دادن مردم در امر پیشگیری، اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، آموزش‌های همگانی مستمر در مدارس و مساجد، ساماندهی گشت‌های فعال در حوزه استحفاظی، اجرای طرح امنیت اخلاقی در سطح صنوف و اطلاع‌رسانی هشدارهای پلیسی از طریق رسانه‌های محلی، تلویزیون شهری،‌ بروشورهای آموزشی و تلاش کارکنان انتظامی این شهرستان از جمله دلائل کاهش جرائم و افزایش کشفیات بوده است.

وی در پایان به مسئولیت اجتماعی شهروندان در مقابل حوادث و رخدادهای جامعه اشاره و از شهروندان درخواست کرد که با همکاری و تعامل بیشتر با پلیس سبب کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه شوند.

انتهای پیام/2448/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول