اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در شفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، علی رمضان‌پور ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به اجرای برنامه‌های این ستاد اظهار کرد: در این راستا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت 30 واحد صنفی و تولیدی شفت از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه جاری در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در ایام برگزاری این نمایشگاه صبح‌ها و عصرها از آن بازدید ‌کرده و اقلام پرمصرف مورد نیاز خود را با تخفیفی معادل پنج تا 15 درصد در آن تهیه کنند.

این مسئول از اجرای طرح نظارت ویژه نوروز خبر داد و گفت: به منظور نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و حصول اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال، طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین‌ ماه 92 در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این طرح بالغ بر 20 نفر از بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری از واحدهای عرضه کالا به ویژه در زمینه کالای پرمصرف این ایام نظیر پوشاک، کیف و کفش، گوشت قرمز و مرغ، آجیل و خشکبار و دیگر مواد غذایی بازرسی‌های مستمر انجام می‌دهند و بر فعالیت این واحدها نظارت می‌کنند.

رمضان‌پور درباره برپایی فروش فوق‌العاده اضافه کرد: 10 واحد صنفی این شهرستان برای برگزاری فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند که در ایام پایانی سال این امر صورت می‌گیرد.

به گفته وی، این واحدها عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بوده و با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی مناسب اقدام به ارائه کالای خود با حدود 10 درصد تخفیف می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت، درباره توزیع میوه شب عید شهروندان این شهرستان، خاطرنشان کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان 18 تن پرتقال و 13 تن سیب در نظر گرفته شده است که با نرخ مصوب دولتی در ایام پایانی سال و عمدتاً در نمایشگاه عرضه مستقیم توزیع می‌شود.

وی توزیع کالای اساسی مردم را از دیگر برنامه‌های تنظیم بازار شفت عنوان کرد و یادآور شد: با هدف تنظیم بازار و در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ کالای اساسی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ مقادیر مناسبی از این کالا که برای شهرستان شفت ذخیره شده با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود تا شهروندان در تامین این کالا دچار مشکل خاصی نشوند.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول