اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

قدر ولایت را ندانیم، به سرنوشت بنی‏اسرائیل گرفتار می‏شویم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت استمرار می‌یابد و اگر خدای نکرده قدر این نعمت را ندانیم، به سرنوشت قوم بنی‏اسرائیل گرفتار خواهیم شد.

قدر ولایت را ندانیم، به سرنوشت بنی‏اسرائیل گرفتار می‏شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام قربان‏علی صفایی‏پور در یادواره 22 شهید روستای دیزج شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، خانواده‏های شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ارزش خون شهدا اظهار داشت: اقتدار و افتخار ایران به خاطر خون شهداست و باید قدردان این خون‏ها باشیم.

وی افزود: باید شکر‏گزار نعمت‌های الهی باشیم و بدانیم که قبل از انقلاب چه وضعی داشتیم و امروز در چه جایگاهی هستیم و این‏ها همه به برکت انقلاب، اسلام و خون شهداست.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به نعمت ولایت خاطرنشان کرد: خداوند فردای قیامت از نعمت ولایت، از ما سئوال خواهد کرد و این فرموده روشن امام رضا(ع) است و ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

صفایی‏پور تاکید کرد: اکنون مشکلات کشورهای منطقه که در آنها انقلاب رخ داده، ناشی از عدم وجود ولایت و رهبری است تا به واسطه آن به وحدت رسیده و حفظ شوند.

وی بیان داشت: این ولایتی است که امام راحل می‌فرماید «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک به کمر می‌بندد و زیر تانک می‌رود»؛ این انقلاب با خون این شهدا به دست آمده است.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: انقلاب با جان‏فشانی ملت و تبعیت از ولایت استمرار می‌یابد و اگر خدای نکرده قدر این نعمت را ندانیم، به سرنوشت قوم بنی‏اسرائیل گرفتار خواهیم شد.

در این یادواره دکلمه، شعر و مداحی اجرا و نمایشگاهی از تصاویر و زندگی شهدا در حاشیه این مراسم برپا شد.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول