اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد

بازداشت 2 توزیع‌کننده کراک در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف مقدار قابل توجهی مواد روانگردان در جنوب تهران خبر داد.

بازداشت 2 توزیع‌کننده کراک در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سعید لیراوی با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده کراک، در میدان شوش و پارک هرندی، از کشف مقدار قابل توجهی مواد روانگردان خبر داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به شکایت شهروندان ساکن محدوده‌های فوق به پلیس 110 در خصوص فعالیت دو توزیع‌کننده مواد روانگردان و مواد مخدر، اقدامات مأموران پایگاه هفتم، این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو نفر از توزیع‌کنندگان حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در محدوده این منطقه اقدام به فعالیت گسترده کرده و با توزیع مواد مخدر در این محلات، موجب سلب آسایش شهروندان و اهالی محل شده‌اند.

لیراوی تصریح کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات در این زمینه، مراتب برای مقام قضایی ارسال و هماهنگی‌های لازم برای ورود به پاتوق و محل فعالیت آنها دریافت شد که بلافاصله این موضوع برای تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ارجاع شد و این تیم‌ها پس از هماهنگی با یکدیگر به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در این عملیات تیمی از مأموران پلیس محل فعالیت هر دو متهم را تحت نظر قرار داده و هنگامی که هر دو متهم در پارک «هرندی» مذکور در حال بسته‌بندی و توزیع «کراک»، بودند طی عملیاتی غافلگیرانه بازداشت و برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

لیروای در پایان عنوان کرد: در این عملیات هردو توزیع‌کننده مواد روانگردان و سه معتاد به مواد روانگردان و مخدر بازداشت و در بازرسی از محل مذکور مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول