اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تأکید کرد

تشکیل بانک اطلاعات خیران تعلیم و تربیت در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند تشکیل بانک اطلاعات خیران در کنار شناسایی ظرفیت‏های آنها و نیازهای آموزشی و پرورشی این شهرستان را یکی از اولویت‏های مهم عنوان کرد.

تشکیل بانک اطلاعات خیران تعلیم و تربیت در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار کرد: دو وظیفه مهم تعلیم و تربیت نسل آینده بر عهده آموزش و پرورش است که تقویت این دو سعادتمندی انسان را در پی دارد.

وی تعلیم و تربیت را رکن اساسی در تحقق آرمان‏های بلند اسلامی دانست و افزود: فرزندان ما بهترین و مفیدترین لحظات عمر خود را در مدرسه می‏گذرانند؛ پس باید اهتمام ویژه‏ای به مقوله آموزش و پرورش داشت.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: مدرسه فرصت خوبی برای فرهنگ‏سازی و جامعه‏پذیری دانش‏آموزان است به صورتی که باید بسیاری از موضوعات اجتماعی چه در زمینه منفی و مثبت برای دانش‏آموزان تبیین شود.

افشارنادری فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش را مشارکت همه ادارات و سازمان‏ها در امر تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شورا یک نماد از همه مسئولان است و باید همه تلاش خود را به کار گرفت تا از همه ظرفیت‏ها در راستای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش استفاده کرد.

فرماندار شهرستان دماوند به کیفیت‏بخشی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تربیت دانش‏آموزان از نظر کیفی بسیار مهم است؛ چراکه رشد، پیشرفت و تعالی جامعه در آینده به آموزش و پرورش در مدارس امروز بستگی دارد.

افشارنادری همچنین به موضوع تجلیل از خیران عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: تجلیل از خیران باید با نمایش کارهای گذشتگان همراه باشد و نمایشگاهی از آن دستاوردها ایجاد شود.

وی تشکیل بانک اطلاعات خیران در کنار شناسایی ظرفیت‏های آنها و نیازهای آموزشی و پرورشی شهرستان دماوند را یکی از اولویت‏های مهم آموزش و پرورش در این زمینه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: باید دایره خیران از آنچه امروز وجود دارد، گسترده‏تر شود و از ظرفیت‏های منطقه که به لحاظ فرهنگی و مذهبی وجود دارد در این زمینه استفاده کرد.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول