اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک‌ماه گذشته

1412 فقره حق انشعاب آب در شهرهای استان بوشهر فروخته شد

خبرگزاری فارس: معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در بهمن ماه امسال فروش حق انشعاب آب در استان بوشهر یک‌هزار و 412 فقره و فروش حق انشعاب فاضلاب 336 فقره بوده است.

1412 فقره حق انشعاب آب در شهرهای استان بوشهر فروخته شد

 سهراب بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: فروش انشعاب آب و فاضلاب نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 71 و 48 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد مشترکین آب در استان را 191 هزار و 740  مشترک اعلام کرد و افزود: 90 درصد این مشترکین خانگی هستند.

معاون درآمد و امور مشترکین  شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: میزان مصرف آب در بهمن ماه امسال چهار میلیون 472 هزار و 28 مترمکعب بوده است.

بیاتی از تعویض 423 فقره کنتور فرسوده آب در این مدت خبر داد و گفت: در بهمن ماه امسال یک‌هزار و 716 فقره کنتور قطع شده به شبکه وصل شده و 37 فقره انشعاب که شکستگی داخلی منازل بوده رفع اشکال شده است.

وی توزیع آب تانکری در نقاط بحرانی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: در 10 ماه امسال 879 سرویس به میزان هشت هزار و 903 متر مکعب آب از طریق تانکر آبرسانی شده است.

بیاتی با اشاره به نوسازی شبکه آبرسانی در شهر بوشهر گفت: در 10 ماه امسال 16 هزار و 449 متر از شبکه آبرسانی این شهر اصلاح و نوسازی شده است و 615 انشعاب آب نیز اصلاح شده است.

وی جابجایی 83 انشعاب آب، کارشناسی شبکه برای نصب انشعاب آب جدید به میزان یک‌هزار و 720 مورد، بازدید 115 مورد برای رفع مشکل بی آبی مشترکین، بازدید برای تشخیص و رفع شکستگی 849 مورد را از دیگر فعالیت‌ها در ده ماه امسال ذکر کرد و افزود: در این مدت 26 میلیون و 935 هزار و 334 متر مکعب آب از تاسیسات شهید ماهینی از طریق شبکه آبرسانی در شهر بوشهر توزیع شده است.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول