اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

اجرای 20 پروژه شهری در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: بیش از 20 پروژه مهم شهری در خرم‌دره فعال است.

اجرای 20 پروژه شهری در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه در این شهرستان با بیان اینکه بیش از 20 پروژه مهم شهری در خرم‌دره داریم، اظهار داشت: اعتبار این پروژه از محل تملک دارایی و برخی از محل مدیریت بحران است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها را هر چه زودتر تحویل مردم بدهیم، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، چهره خرم‌دره متحول می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره گفت: هدف از اجرای همایش، جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم‌دره بود.

این مسئول افزود: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شد.

نوری‌پور تصریح کرد: این برنامه‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحد‌های تولیدی به ویژه تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی افزود: همه مسئولان باید با همه تلاش برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های مثبتی برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان خاطرنشان کرد: این شهرستان رتبه نخست درصد باسوادی استان زنجان را دارد.

این مسئول گفت: برخورداری از دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای برادران‌، خواهران‌، فرهنگسرا‌، کانون‌های پرورش فکری و وجود کتابخانه‌های مناسب در شهر و روستا و سایر مراکز علمی و فرهنگی‌، آموزشی و هنری بستر بسیار مناسبی در زمینه‌های رشد و بلوغ فکری و علمی جوانان و نوجوانان این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول