اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی مشهد خبر داد

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای اجرای دو پروژه‌ مهم شهری مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی مشهد گفت: مبلغ 4 هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق صکوک برای اجرای پروژه‌های کمربند جنوبی، ایستگاه‌های دپوی خط سه قطار شهری مشهد و پروژه‌های دیگر ‌هزینه می‌شود.

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای اجرای دو پروژه‌ مهم شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی عصر امروز در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون امور اقتصادی در ارتباط با بودجه سال 1392 سازمان معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اظهار کرد: بودجه سال 92 سازمان معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری 65 هزار و 684 میلیارد ریال تعیین شده که مبلغ کل منابع و مصارف بودجه را در بر می‌گیرد و این بودجه پیوست شهرداری مشهد است.

وی با بیان اینکه آورده شهرداری در بودجه 2 هزار و 100 میلیارد ریال است که در راستای عقد قراردادهای مشارکتی جدید قرار دارد، افزود: مبلغ 12 هزار و 314 میلیارد ریال سهم فروش از محل اوراق مشارکت است.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی‌، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت و صکوک 31 هزار و 700 میلیارد ریال است و مبلغ 4 میلیارد ریال سایر منابع درآمدی بودجه را شامل می‌شود، تصریح کرد: مبلغ 4 هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق صکوک برای اجرای پروژه‌های کمربند جنوبی، ایستگاه‌های دپوی خط سه قطار شهری و پروژه‌های دیگر ‌هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این بودجه مبلغ 2 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای پروژه محور عامل، 2 هزار میلیارد ریال برای اطراف میدان امام حسین، 2 هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های آبکوه، 2 هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های مرتبط با بخش خصوصی، 2 هزار میلیارد ریال دیگر برای قطاع دو شهرداری ثامن هزینه می‌شود.

خواجی با تاکید بر اینکه بودجه سازمان مشارکت‌ها با حجم بالای پروژه و اوراق مشارکت روبه‌رو است، گفت: درآمد حاصل از این سازمان صرف عمران شهری نمی‌شود و در راستای توسعه شهر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/70001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول