اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری بجنورد:

33 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های شهری هزینه شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: تاکنون بیش از 33 میلیارد ریال برای اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر مناطق سه‌گانه سطح شهر هزینه شده است.

33 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های شهری هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، محمد کشمیری درباره بودجه مصوب این پروژه‌ها در مناطق سه‌گانه شهر بجنورد اظهار کرد: منطقه یک دو میلیارد ریال، منطقه دو پنج میلیارد ریال و منطقه مهر نیز پنج میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص پیشرفت ریالی این پروژه‌ها نسبت به بودجه مصوب در مناطق سه‌گانه افزود: در منطقه یک 480 درصد، منطقه دو 235 درصد و منطقه مهر 247 درصد عنوان کرد که بخش اعظم هزینه‌ها به ترتیب از بیشترین تا کم‌ترین، منطقه مهر، منطقه 2 و در آخر منطقه یک بوده است.

کشمیری همچنین از لکه گیری بیش از 100 هزار متر مربع از کانال‌ها و معابر سطح شهر بجنورد طی امسال خبر داد.

وی اظهار کرد: مبلغ هزینه شده در بخش لکه گیری معابر و کانال‌های سطح شهر بالغ بر 23 میلیارد و 628 میلیون ریال بوده است که نسبت مشابه سال قبل 1/3 برابر افزایش هزینه داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد درباره هزینه انجام شده در مناطق سه‌گانه افزود: منطقه یک مبلغ 11 میلیارد و 556 میلیون ریال، منطقه 2 مبلغ  9 میلیارد و 173 میلیون ریال و منطقه مهر مبلغ 2 میلیارد و 938 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه مصوب سال جاری این پروژه‌ها در مناطق سه‌گانه مبلغ 6 میلیارد ریال و پیشرفت ریالی این پروژه 394 درصد نسبت به بودجه مصوب سال جاری بوده است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول