اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

اجرای طرح ویژه استقبال از بهار 92 در ریگان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: شهرداری ریگان برای ایام نوروز برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که در قالب طرح ویژه استقبال از بهار 92 انجام می‌شود.

اجرای طرح ویژه استقبال از بهار 92 در ریگان

محمدصادق داد‌الله‌‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان از اجرای طرح ویژه استقبال از بهار 92 در ریگان خبر داد و اظهار داشت: شهرداری ریگان برای ایام نوروز برنامه‌های متنوع و مختلفی را در نظر گرفته است که در قالب طرح ویژه استقبال از بهار 92 آن را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: آمادگی تعدادی از اتوبوس‌های مسافربری برای پوشش مسافران در بلندترین تپه‌های شنی جهان، توزیع نهال رایگان در ایام هفته درختکاری، چیدمان سفره هفت‌سین و گلباران مزار شهدا و آمادگی کامل آتش‌نشانی برای حوادث احتمالی از جمله این برنامه‌ها است.

دادالله‌پور عنوان کرد: جمع‌آوری تابلوهای زائد از سطح شهر و پلاکاردهای غیر مجاز و رنگ‌آمیزی و نوسازی مخازن زباله‌های شهر از دیگر برنامه‌ها است.

معاون عمرانی فرماندار ریگان بیان داشت: در روزهای 26 و 27 اسفند ماه برای اجرای برنامه‌های نمادین از همه شهروندان ریگانی دعوت می‌شود که در طرح استقبال از بهار در طرح پاک‌سازی جهادی شهر شرکت کنند.

وی افزود: تجهیز و تنظیف سرویس‌های بهداشتی شهر، نصب سرویس‌های بهداشتی سیار در حاشیه بلندترین تپه‌های شنی دنیا، ایجاد مکان‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی در سطح شهر و حاشیه تپه‌های شنی، هرس درختان شهر، نصب مبلمان شهری و نصب برج‌های نور در پارک شهر از دیگر اقدامات در ایام نوروز است.

معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان با ارتفاع 75 متر و وسعت 35 کیلومتر مربع آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این تپه‌های شنی برنامه‌های شاد و متنوعی شامل شترسواری و جشنواره‌های متنوع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول