اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای هماهنگی دادستان‌های سیستان و بلوچستان مطرح شد

شناسایی جرائم مخاطره‌آمیز در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز باستانی، دادستان‌های استان باید جرائم مخاطره‌آمیز در ایام نوروز را شناسایی کنند.

شناسایی جرائم مخاطره‌آمیز در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، محمد مرزیه در نشست فصلی شورای هماهنگی دادستان‌های استان با حضور سردار غلام‌نبی کوهکن فرماندهی مرزبانی استان در محل سالن شهید قدوسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سفرهای نوروزی از دادستان‌های استان خواسته می‌شود تا جرائم مخاطره‌آمیز در ایام نوروز را شناسایی کنند تا مردم با خیال آسوده به سفر بروند.

وی افزود: عمده نگرانی مردم از سارقان و معتادان در استان است که با راه‌اندازی اردوگاه ماده 16 در آینده نزدیک و جمع‌آوری معتادان و متکدیان بخش عمده نگرانی مردم کاهش خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی در مورد کشیک پزشک متخصص در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: متأسفانه در ایام نوروز بیمارستان‌ها از وجود پزشکان متخصص بی‌بهره هستند که نگرانی‌های زیادی را در بین مردم ایجاد کرده است که با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی در صدد کاهش این نگرانی هستیم.

مرزیه از دادستان‌ها خواست تا از اقتدار خود در راستای تحقق حقوق مردم و حاکمیت و پشتیبانی از مجموعه‌های دست اندرکار استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل این جلسات و هماهنگی‌ها شاهد رشد اقتصادی و توسعه استان و پایداری امنیت باشیم.

انتهای پیام/75002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول