اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی نیاز به توسعه مراکز تربیتی‌ و‌ تأمینی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی نیاز اساسی به توسعه مراکز تربیتی ‌و ‌تأمینی دارد.

آذربایجان‌غربی نیاز به توسعه مراکز تربیتی‌ و‌ تأمینی دارد

علیرضا ‌فیضی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه توسعه مراکز تربیتی و تامینی نقش اساسی را در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی نیاز اساسی به توسعه این مراکز برای همسو کردن این حوزه با دیگر حوزه‌های مواد‌ مخدر دارد تا از این طریق به اهداف خود در راستای مقابله با گرایش افراد به مواد مخدر در جامعه دست یابد.

وی حوزه مقابله با مواد‌مخدر را یکی از حوزه‌های موثر در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر عنوان‌ کرد که در سه سطح به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی طرح ارتقای امنیت را اولین سطح حوزه مقابله برشمرد و افزود: طرح ارتقای امنیت از جمله اقدامات موثر در حوزه مقابله با مواد مخدر است که در شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی به اجرا در آمده است.

فیضی‌زاده با اشاره به اینکه طرح ارتقای امنیت از طریق نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار می‌شود، ادامه داد: این طرح در راستای جمع‌آوری معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان است که از آغاز طرح،‌ چهار روز در هفته انجام می‌‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح دو روز در روستاها و دو روز در شهرها برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی پاک‌سازی مناطق آلوده شهری از وجود معتادان را دومین سطح حوزه مقابله با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: قطع زنجیره بین توزیع‌کننده و مصرف‌کننده سومین سطح حوزه مقابله با مواد مخدر شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان ‌غربی را شامل می‌شود که با جدیت کاملی در استان به اجرا درمی‌آید.

فیضی‌زاده با اعلام اینکه در برخی از قوانین مبارزه با مواد مخدر، نقاط مبهمی وجود دارد که سبب ایجاد مشکل در زمینه اجرایی می‌شود، خاطرنشان ‌کرد: برخی از این قوانین نیازمند اصلاح از طریق مراجع ذیصلاح است تا در زمینه اجرایی با مشکلی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/61009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول