اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

دلاورمردان نظام در مقابل استکبار ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: دولت‌های استکباری بدانند که در هنگام مذاکره می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است دلاورمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها در مقابل آنها ایستاده‌اند.

دلاورمردان نظام در مقابل استکبار ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام جمعه فقید مشهد آیت‌الله عبادی اظهار کرد: مذاکرات ایران با 5+1 مانور عظیم قدرت کشور را در عرصه سیاسی نشان می‌دهد به طوری‌که خبرنگاران و ارباب رسانه‌های بین‌المللی از سراسر دنیا برای پوشش این جلسه مهم در آلماتی جمع شده بودند.

امام جمعه مشهد افزود: هیچ گاه مذاکره با این گروه برای تفاهم نبوده است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است اما جبهه استکباری به سرکردگی آمریکای جنایتکار و استعمار جهانی به دنبال عقب نشاندن ملت غیور ایران از حرکت توفنده و عظیم توسعه دانش‌بنیان در فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای هستند.

علم‌الهدی با بیان اینکه جمله تمام گزینه‌ها روی میز است، جمله‌ای بسیار وقیحانه است، گفت: زمانی‌که نمایندگان دولت‌های استکباری با پاسخ‌های خردمندانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مستاصل و درمانده می‌شوند این جمله از زبان نمایندگان 5+1 خارج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت این جمله به معنای آمادگی تیم مذاکره کننده 1+5 برای تهاجم نظامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش همانند درندگانی هستند که برای مغلوب کردن طرف مقابل چنگ و دندان نشان می‌دهند، تصریح کرد: قطعا این درندگان هیچ موقع بر خط تفاهم قرار نمی‌گیرند.

علم‌الهدی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم هشت در منطقه عمومی کرمان اظهار کرد: این رزمایش ابتکار ارزشمند مغز متفکر انقلاب اسلامی به فرمانداری کل قوا  است که توسط مردان غیور سپاه پاسداران همزمان با نشست 1+5 برگزار شد و عظمت دفاع و تسلیحات کشور را در حوزه نظامی به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: دولت‌های استکباری بدانند اگر برای انقلاب اسلامی ایران تمام گزینه‌ها روی میز است دفاع دلاورمردانه رزمندگان این نظام الهی نیز در تمامی عرصه‌ها در مقابل شما قرار دارد.

امام جمعه مشهد وضعیت انقلاب اسلامی را در سطح جهانی فوق‌العاده دانست و گفت: بسیاری از تحلیل‌گران دستگاه‌های اطلاعاتی غرب به دولتمردان آنان اعلام کرده‌اند که شما باید هر چه سریع‌تر مشکل خود را با ایران حل کنید زیرا از قدرت ایران آگاه هستند.

علم‌الهدی با اشاره به تحریم‌های استکبار علیه کشور تصریح کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت مظلوم ایران در حال از هم گسیختن هست به طوری‌که کشورها یکی پس از دیگری از این تحریم‌ها خارج می‌شوند و به زودی فرش تحریم از زیر پای آمریکا کشیده می‌شود.

وی اذعان کرد: در این فضای پیش روی انقلاب اسلامی، ما نباید دشمن را یاری کرده و در این توطئه شیطانی او را همراهی کرده، و مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب در نخستین روزهای شروع تهاجم اقتصادی دشمن علیه کشور راهکار قوی اقتصاد مقاومتی راه حل پیروزی در این جنگ نابرابر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در ایام باقی‌مانده به سال جدید نشان دهیم که نه تنها به سراغ اجناس خارجی نمی‌رویم بلکه اجناس غیرضروری را نیز خریداری نمی‌کنیم.

علم‌الهدی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی وظیفه مردم در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان است و ایام نوروز امسال که با دهه فاطمیه مصادف شده نباید شادی در ایام نوروز به گونه‌ای باشد که با عشق و علاقه به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) ناسازگار باشد.

انتهای پیام/70022/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول