اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا خبر داد

پرداخت 14.5 میلیارد ریال مستمری به مددجویان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: در 11 ماه گذشته، 14.5 میلیارد ریال مستمری به افراد زیر پوشش امداد نکا پرداخت شد.

پرداخت 14.5 میلیارد ریال مستمری به مددجویان نکا

 سیدموسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این پرداختی‌ها به افراد زیر پوشش شامل افرادی که فوت سرپرست خانواده داشته‌اند، از کارافتادگی سرپرست خانوار، خانواده طلاق، خانواده زندانی، خانواده سرباز و... پرداخت شد.

وی افزود: کمیته امداد در طول سال کمک‌های ثابت و موردی فراوانی دارد و افراد نیازمندی که زیر پوشش این نهاد نیستند هم از خدمات موردی امداد بهره‌مند می‌شوند. در حال حاضر 3 هزار و 367 خانوار در شهر نکا و دو بخش مرکزی و هزارجریب نکا زیر پوشش این نهاد هستند که در مجموع 6 هزار و 530 نفر زیر پوشش کمیته امداد نکا هستند.

عمادی ادامه داد: امداد یک اورژانس اجتماعی است که عده‌ای به صورت سرپایی مداوا می‌شوند و عده‌ای نیز برای طولانی مدت خدمات می‌گیرند. افراد سالمند و افرادی که فاقد درآمد و شغل هستند از جمله افرادی هستند که به صورت دائم از امداد مستمری و خدمات دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: کار امداد، خدمات‌رسانی به محرومان و توانمندسازی آنان است و به نوعی ما به دنبال افزایش مستمری‌بگیران نیستیم بلکه به فکر توانمندسازی افراد هستیم تا روحیه خودباوری را در این افراد نیازمند تقویت کرده و اعتماد به نفس را به خانواده‌های امداد برگردانیم.

رئیس امداد نکا گفت: خدمات مختلف در بخش مسکن، درمان، ایتام، مشاوره، اشتغال و... از جمله خدمات کمیته امداد به افراد زیر پوشش و نیازمند جامعه است. شش درصد از کل جمعیت شهرستان نکا زیر پوشش و حمایت کمیته امداد هستند.

وی افزود: 6 هزار و 530 نفر از جمعیت 110 هزار نفری نکا زیر پوشش این نهاد هستند.

انتهای پیام/86002/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول