اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گناباد:

آمار فوتی‎های تصادفات داخل شهری گناباد 75 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گناباد گفت: در 11 ماهه گذشته بیش از 75 درصد آمار فوتی‎های ناشی از تصادفات داخل شهری گناباد کاهش یافته است.

آمار فوتی‎های تصادفات داخل شهری گناباد 75 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا قدمگاهی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گناباد که در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت در هر جامعه‎ای از موضوعات مهم و ضروری است که باید در راس تمام ارگان‎ها قرار گیرد.

وی افزود: در بحث امنیت تنها مجموعه‎ای از نیروهای نظامی و انتظامی دخیل نیستند بلکه امنیت مرهون تلاش جمعی است و هیچ سازمان یا نهادی نمی‎تواند ادعا کند که به تنهایی ایجاد کننده امنیت در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد با بیان اینکه در کشور ما امنیت موجود مدیون خون شهداست، ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی ارگان‎ها و اقشار مختلف مردم در قالب بسیج وارد عمل شدند و با تمامی کمبودها و مشکلات توانستند پیروز جنگ تحمیلی هشت ساله باشند.

قدمگاهی با بیان اینکه در ایران امنیت به بهترین شکل ممکن وجود دارد، تصریح کرد: کشور ایران در بین کشورهای دیگر دنیا از امنیت ویژه‎ای برخوردار است به طوریکه در کشورهایی که خود را پیشرفته و مدرنیزه می‎دانند، خشونت‎ها و اتفاقاتی می‎افتد که در این کشور جایی ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی باید در جامعه به گونه‏ای ظاهر شود که مردم پلیس را ازخود بدانند و احساس امنیت را در جامعه به خوبی لمس کنند.

قدمگاهی خاطرنشان کرد: همدلی بین مردم و نیروی انتظامی سبب می‎شود که فرد مجرم جرات ایجاد جرم را به خود در جامعه ندهد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امنیت در شهرستان گناباد گفت: شهرستان گناباد از لحاظ فرهنگی شهرستانی با پیشینه‎ای بسیار قوی است، به طوریکه در بین شهرهای استان و حتی کشور این پیشینه اصیل مطرح است.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد افزود: پایبندی به ارزش‎ها در این شهرستان مثال‌زدنی است و به لحاظ مقید بودن به اصول و اعتقادات در بین دیگر شهرهای استان از جایگاه بالایی برخوردار است و همین امر سبب شده که میزان جرم و اتفاقات ناشایست در این شهرستان کمتر به چشم بخورد.

وی در ادامه گفت: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، در چند روز گذشته حدود 7 هزار انواع مواد محترقه در گناباد کشف و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد از مردم خواست که بحث مواد محترقه را با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال جدی بگیرند.

قدمگاهی همچنین گفت: 43 درصد تصادفات و 46 درصد مصدومیت‎ها و مجروحیت‎های ناشی از تصادفات در شهرستان کاهش یافته است.

وی افزود: بیش از 75 درصد آمار فوتی‏های ناشی از تصادفات داخل شهری گناباد نیز کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد در بحث وسایط نقلیه نیز گفت: باید زیرساخت‎های لازم در شهرستان ایجاد شود چراکه وسایط نقلیه سنگین نباید داخل شهر تردد کنند و در صورت نیاز و ضرورت باید با هماهنگی پلیس راهور این کار انجام شود.

انتهای پیام/70005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول