اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبر داد

فعالیت 44 تیم پلیس در طرح نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان اردبیل از فعالیت 44 تیم موتوری و خودرویی پلیس در ایام تعطیلات نوروزی در داخل شهرهای اردبیل خبر داد.

فعالیت 44 تیم پلیس در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی مریخی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: از 46 تیم تعیین شده 26 تیم موتوری و 18 تیم خودرویی با مشارکت 180 نفر از پرسنل زحمتکش پلیس راهور به رفت و آمدها و ترافیک شهری انسجام می‌بخشند.

وی گفت: در کنار این امر پلیس راهور با همکاری شهرداری نسبت به رنگ‌آمیزی بلوک‌ها و همچنین گذرگاه‌های توقفی پرداخته و پارکینگ‌ها را به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد کرد تا خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران به بهترین صورت انجام شود.

مریخی از اصلاح برخی از معابر و خط کشی آنها به ویژه در کمربندی‌ها و میادین اصلی خبر داد و گفت: به دلیل اینکه عمده سفر‌ها در تعطیلات نوروزی به شهرهای اردبیل و سرعین انجام می‌شود، تدابیر ویژه ترافیکی در این شهرها در نظر گرفته شده و در کنار آن کنترل نا‌محسوس اجرایی و فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس فعالیت خود را انجام می‌‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان داشت: در این زمینه کلاس‌های آموزشی نیز در نظر گرفته شده تا از ظرفیت دوربین‌های کنترل ترافیک شهری و همچنین برخی تجهیزات و امکانات مدرن در کاستن از مشکلات استفاده شود.

وی در ادامه از فعالیت مراکز تعویض پلاک و کانون امداد خودرو در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: انتظار داریم همچون سال گذشته دو دستگاه خودروی مازاد دستگاه‌های اجرایی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم به عنوان خودروی کنترل نا‌محسوس شهری از آنها استفاده کنیم.

برگزاری جشنواره صدای بهار در روزهای پایانی سال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه از برگزاری جشنواره صدای بهار در روزهای پایانی سال با هدف مشارکت دادن عموم مردم در فضاسازی مطلوب برای استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی خبر داد.

یحیی نقی‌زاده بیان داشت: در تامین سوخت جایگاه‌های بنزین و CNG با شرکت نفت، فعال کردن آبهای گرم معدنی و رعایت موارد بهداشتی آنها با امور آب و دانشگاه علوم پزشکی و در برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا با سازمان صنعت معدن و تجارت هماهنگی صورت گرفت است.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول