اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس / 259

گلزار شهدای امیریه عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ‏الله دهه فجر، گلزار شهدای گمنام و شهدای شهر امیریه غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای امیریه عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، صبح امروز هم‏زمان با ایام خجسته و فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گلزار شهدای شهر امیریه و شهدای گمنام این شهر با حضور مسئولان اداره‌ها و قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه غبارروبی و عطرافشانی شد.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای دامغان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا و جان‏فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیر مردان این سرزمین هستیم.

حسین صادقچه افزود: با حضور بر سر مزار این عزیزان، گوشه‌ای از وظیفه بزرگی را که باید انجام دهیم را هم ادا نمی‌کنیم.

وی افزود: حضور خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم و یادآوری خاطراتشان حال و هوای محفل را عوض کرده بود و هر یک از آن‌ها از اخلاق و بزرگی این مردان خدایی صحبت می‌کردند و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان زینت‏آرای این مجلس بود.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای دامغان گفت: انس با شهدا و الگوگیری از این دلاور مردان در تربیت و سازندگی جامعه بسیار مؤثر خواهد بود و مردم انقلابی ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب، از مقام شهدا قدرانی و تجلیل کردند.

این مسئول تصریح کرد: از آن جایی که فرهنگ شهادت در هر جامعه‌ای عامل رشد معنوی افراد جامعه می‌شود، یکی از راه‌های نشان دادن مسیر درست به جوانان با حضور در این مراسم و مأنوس کردن آن‌ها با اهداف شهدا و دشمن خواهد بود و این‌که استکبار، ملتی در آرزوی شهادت است را نمی‌تواند دربند و اسیر خود نگه دارد.

صادقچه افزود: قشر جوانان عامل سازندگی جامعه هستند و دشمن هم سعی دارد هویت و فرهنگ اسلامی را از جوانان ما بگیرد.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیای دامغان افزود: وظیفه مسئولان و خانواده‌ها این است که قبل از ورود دشمن به ذهن جوانان، با هوشیار کردن و آگاهی دادن به فرزندان، آن‌ها را از غرق شدن در این باتلاق نجات دهند و پیروز میدان باشند.

صادقچه ادامه داد: آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که در هر فرصتی تلخی‌های گذشته و ظلم و ستم شاهنشاهی علیه ملت مظلوم ایران را برای مردم خود بیان و دست هرگونه تعدی و ظلم را از سرزمین و شهر خود کوتاه کنیم و این را فراموش نکنیم که همه ما مدیون شهدا هستیم و باید ادامه‏دهنده راه آنان باشیم. 

انتهای‌پیام/2249/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول