اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه‌ فجر

گلزار شهدای قزوین غبارروبی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: گلزار شهدای مناطق مختلف استان قزوین به مناسبت دهه‌ فجر غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

گلزار شهدای قزوین غبارروبی می‌شود

حجت‌ الاسلام علی قابل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: گلزار شهدای مناطق مختلف استان قزوین با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در روز پنج‌شنبه به مناسبت دهه‌ فجر غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در روستاهای بزرگ، بخش‌ها، شهرها، شهرستان‌ها در قزوین بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 19 بهمن ماه به مناسبت دهه‌ فجر انجام می‌شود، اذعان داشت: اقشار مختلف جامعه در این روز با رفتن به مزار شهدا با اهداف والای شهدا عهد و پیمان دوباره می‌بندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه دهه‌ فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است، ابراز داشت: باید با اطلاع‌رسانی دقیق و روشن آحاد جامعه را با این دستاوردها آشنا کرد تا آنان از پیشرفت‌های این انقلاب آگاه شوند.

این مسئول با بیان اینکه به مناسبت دهه‌ فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی در استان قزوین برگزار می‌شود، متذکر شد: مسابقه‌های قرآنی در مناطق مختلف استان قزوین از جمله در روستا، بخش‌ها، شهرها و شهرستان به این مناسبت برگزار می‌شود که در مرحله پایانی برگزیدگان این مسابقه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

قابل اذعان داشت: برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی و مسابقه‌های قرآنی در رشته‌هایی از جمله مفاهیم در مساجد، دانشگاه و اداره‌های مختلف استان قزوین از دیگر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت ایام مبارک دهه‌ فجر است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برپایی دو نمایشگاه با عنوان قرآن کریم و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین را از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه‌ فجر عنوان کرد.

این مسئول متذکر شد: نمایشگاه قرآن کریم به کار خود پایان داده و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در 18 بهمن ماه به مدت چهار روز دایر می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی مختلفی از جمله آب‌رسانی به روستا، مراکز مخابراتی، مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی و مراکز بهداشتی و درمانی به مناسبت دهه‌ فجر در مناطق مختلف استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

برگزاری بیش از دو هزار برنامه فرهنگی در قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار داشت: 20 ستاد در مناطق مختلف استان قزوین در بخش‌ها و شهرستان‌ها با هدف اجرای دو هزار برنامه‌های مختلف فرهنگی و افتتاح بیش از 400 پروژه عمرانی به مناسبت دهه‌ فجر تشکیل شده است.

قابل ابراز داشت: در شهر قزوین سه ستاد با 22 کمیته برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی به مناسبت دهه‌ فجر تشکیل شده است که برخی از این برنامه‌ها تاکنون برپا شده و برخی دیگر در باقی مانده این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77009/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول