اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی:

بم توانایی برگزاری اردو‌ی تیم‌های ملی تیراندازی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: شهرستان بم دارای امکانات مطلوبی برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف است.

بم توانایی برگزاری اردو‌ی تیم‌های ملی تیراندازی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، محمدعلی شجاعی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جوانان ایران در بم اظهار داشت: شهرستان بم میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات به عمل آورد.

وی افزود: امکانات این شهرستان بسیار مناسب است و توانایی برگزاری سایر اردوهای تیم ملی را دارد و این موضوع در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

شجاعی از تلاش پررنگ هیئت تیراندازی استان کرمان در برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد و ابراز داشت: در برنامه آینده فدراسیون جوانان حرف اول را می‌زنند.

وی بر ضرورت استفاده از تجربیات پیشکسوتان در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: واگذاری امور فدراسیون به شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

شجاعی تصریح کرد: بنا داریم تا از طریق واگذاری برنامه‌های فدراسیون به شهرستان‌ها عدالت در این رشته ورزشی را در سراسر ایران برقرار کنیم.

وی رعایت چارچوب‌ها توسط ملی‌پوشان در ابعاد گوناگون به عنوان نمایندگان ایران اسلامی را امری ضروری خواند و افزود: این چارچوب‌ها به بهای فداکاری حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی حاصل شده است.

انتهای پیام/2446/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول