اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهادنمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران:

تسلیم در مقابل دشمن خیانت به شهدا است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مازندران تسلیم شدن در مقابل دشمنان این نظام را خیانت به شهدا دانست.

تسلیم در مقابل دشمن خیانت به شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموزی هنرستان شهید هاشمی‌نژاد شهرستان ساری با اشاره به جنگی که عراق به ایران اسلامی تحمیل کرده بود، گفت: 12 شهر، 150 روستا و پنج استان به اشغال عراق در آمده بود که با رشادت‌های شهیدان این انقلاب یک وجب از خاک این سرزمین به مستکبران واگذار نشده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران حفظ اراضی این سرزمین را مرهون رشادت‌های شهدا و جوانان این سرزمین دانست و افزود: جوانان ایران به استقلال و خودباوری رسیدند که این استقلال و خودباوری را شهدا و امام راحل(ره) به ما بخشیدند.

نظری با اشاره به اینکه 36 کشور دست در آتش جنگ ایران با عراق داشتند، افزود: 55 کشور جهان صدام را از نظر سیاسی و اقتصادی پشتیبانی و حمایت کردند.

وی عامل اصلی فرامرزی شدن انقلاب اسلامی ایران را عمق و توسعه این نظام توسط جوانان این انقلاب و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دانست.

این مسئول با اشاره به درخواست مذاکره از سوی آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌‌ها در سال‌‌های نه چندان دور ایران را جز کشور‌های گوش به فرمان خود می‌دانستند و با وقاحت تمام از ایرانی‌‌ها حق توحش می‌گرفتند اما در حال حاضر به برکت استقامت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط سرگردانی به سر می‌برند و نمی‌دانند چگونه با ایران کنار بیایند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: همه این پیروزی‌ها در سایه استقامت در پای پرچم برافراشته اسلام و اتحاد و یکپارچگی ملت به دست آمده است.

نظری به شکست آمریکا در عراق و گرفتار شدن در باتلاق افغانستان اشاره کرد و افزود: این ناکامی‌‌ها حیثیت آمریکا و جبهه استکبار را زیر سئوال برده است.

این مسئول بیان کرد: دشمن با پی‌بردن به این ناکامی‌‌ها به جنگ روانی ورود پیدا کرده تا ملت‌ ایران را از پای در بیاورد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: اگر ملت و مسئولان از بصیرت کافی برخوردار نباشند گرفتار شعارهای جذاب استکبار جهانی می‌شوند و سعی می‌کنند در مسیر خواسته‌های آنان گام بردارند.

نظری بیان داشت: تا فرهنگ شهادت در بین جوانان وجود دارد این انقلاب در مقابل تمام هجمه‌های دشمن بیمه شده است و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

وی نخستین رمز پیروزی این انقلاب در جنگ تحمیلی را رهبری امام(ره) دانست و یادآور شد: شهدا امام خمینی(ره) را نائب امام زمان می‌دانستند و در راه اسلام و پیروی از دستورات نائب امام زمان به شهادت رسیدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در پشت جبهه‌های عراق اردوگاه شرق و غرب وجود داشت، یادآور شد: صدام در هشت سال جنگ از سلاح‌های شرق و غرب در مقابله با ایران استفاده می‌کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران بر نقش روحانیت در جامعه اشاره کرد و افزود: جوانان از نقش روحانیت در جامعه اسلامی درس بگیرند.

نظری با اشاره به اینکه روحانیت هیچ گاه در حق این نظام خیانت نکرده است، تاکید کرد: امروز اگر این انقلاب بر مبنای اسلام پیش می‌رود محوریت آن را مقام معظم رهبری بر عهده دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، منطق حسینی را مهم‌ترین امر در مقابل هجمه‌های دشمن دانست و اظهار داشت: عقب‌نشینی و تسلیم در مقابل دشمن به معنای هدر دادن خون و زحمات شهدای این انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر ما در مقابل دشمن تسلیم شویم باید خود را آماده عقب‌نشینی‌های بزرگ‌تر بکنیم.

نظری با اشاره به اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی جوانان را نشانه رفته است، تاکید کرد: آن‌ها می‌خواهند جوانان این نظام را از مسجد دور کنند و به سمت هوسرانی سوق دهند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران تسلیم شدن در مقابل دشمنان این نظام را خیانت به شهدا دانست.

انتهای‌پیام/2296/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول